Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Oeps,

Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik heb afgezegt, gezien de reacties die ik via telefoon en pb heb gekregen, dus ik zal eens kijken hoe ik dat ga en kan regelen.

Vriendelijke Groet Jaap

p/s ik wil die Phantom toch wel erg graag zien en zien vliegen natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Hier nog zo een :mad:

Kilometers kunne geen probleem zijn, jij moet er 180 rijden ik 187, Ger iets van 270, Gerald iets van 280.

Dus daar ontkom je niet aan ;-)

Tja, en de rest moet je voor je zelf uitmaken of het wel of niet lonend is.
Dan maar niet met de camper en gewoon een autootje meenemen (als je die heb) en even een dagje heen en weer crossen.

Maar ik weet nu al dat als je niet gaat jij waarschijnlijk heel veel spijt ervan krijg ;-)

Dus gewoon komen !!!!!!

De camper kan gewoon niet direct naast het veld staan, dat is alles. Het is ook geen vliegweekend maar een dag, dat maakt het verschil. Camping is echt vlakbij dus dat is helemaal geen probleem. Laden en lossen met de camper is natuurlijk geen probleem maar blijven staan de hele dag (zeker als je eerder komt) is wel een probleem.

Laatst bewerkt:
Ik zeg het een beetje krom...... je kan niet de dag ervoor al komen en dan blijven staan. Je moet 's nachts naar de camping toe.

Ah, geloof dat dat precies is wat Jaap wilde horen.

Heb hem op de msn en `s nacht zou die bij de jachthaven of zo gaan staan.

hoi jaap
je camper mag net als ieder ander voertuig gewoon bij het veld staan alleen camperen zit er helaas niet in daarvoor zul je even vijf minuten heen en weer moeten rijden om op de camping te komen zou leuk zijn als jij je toch bedenkt
gr.pieter

Hoi Allemaal,

Yes dat bedoel ik dus, voor mij is het helemaal duidelijk nu, dus ik kom lekker vliegen bij jullie en bij deze trek ik men afmelding in.

GAAF HE

Vriendelijke groeten Jaap

Geloof dat het lijstje niet meer bijgehouden wordt dus het is een verrassing wat er straks allemaal te zien is :D

zat te zien

Geloof dat het lijstje niet meer bijgehouden wordt dus het is een verrassing wat er straks allemaal te zien is :D

Ik heb Pieter van de week nog aan de lijn gehad en hij kon mij vertellen dat er heel wat te vliegen komt o.a. 3, jawel drie F4 Phantom's, chips nu is het geen verrassing meer, verder weet ik dat er vanuit het westen des lands zo'n 10 vliegers komen.
Lijstje? doet Pieter niet aan :wink: moet allemaal niet te strak worden, oftewel vliegen en laten vliegen, :yes: :yes: :yes:

Ger.

We kijken er naar uit, zullen eens wat mooie beelden proberen te schieten ;-)

Wow 3 F4 Phantom's ik kan haast niet wachten om er heen te gaan, ik heb die Phantom van Pieter al gezien via een mailtje en moet zeggen ziet er indrukwekkend uit.

Hopelijk gaan de dagen snel, we hebben er zin in.

Vriendelijk groeten Jaap

Back