Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
even een aanvulling op het lijstje
Gerald f 16 rafale
Uwe epic
Horst eurosport
Dirk boomerang
Peter f18s kithira
Andreas hot spot f18s en evt.f 16 1:4
gr.pieter

Wordt zeker al een mooi lijstje en dus steeds meer de moeite waard om even langs te komen en wat foto`s en video`s te schieten :-)

Appingedam was altijd al een vaste trip in de toch al drukke meetingkalender .

Gezellige club waar altijd de koffie klaar is . Als Pieter niet verslaapt .:D

Mvg Johan

Johan een modelvlieger die zich verslaapt mist een deel van de hobby
was trouwens nog een vergeten die druk aan het bouwen is
Pim met de boomerang sprint
gr.pieter

Nieuwe Site Acf

Hallo!

De site van de ACF modelvliegclub in Appingedam (High North), is vernieuwd. Wij zijn voortaan online via ACF MODELVLIEGCLUB APPINGEDAM .
Daar kun je ook de deelnemers zien die gaan komen op de jetmeeting op 26 april 2009.

Groeten,
Cor Hofstee
ClubLid/Webmaster ACF Appingedam.
:-D

Zet mij op maar op de lijst ,
Ik ben wel geen vlieger ,maar heb altijd leuke dingetjes om te laten zien .

Mischien wel samen met Ger Kovacs en Jos v d Werf , als het axiaal project lukt.

Mvg,

Martin.

Zet mij op maar op de lijst ,
Ik ben wel geen vlieger ,maar heb altijd leuke dingetjes om te laten zien .

Mischien wel samen met Ger Kovacs en Jos v d Werf , als het axiaal project lukt.

Mvg,

Martin.

Geen vlieger Martin?, druk ik toch de leerling zender in je handen, kun je met de XL Velox vliegen aan een draadje, vliegen lukt jou wel want na 2 vluchtjes met de electro calmato had ik het al opgemerkt, Martin heeft stick gevoel. :wink:

Ger.
PS er zijn al veel aanmeldingen Cor.

in dien jullie het toestaan wil ik komen met mijn miniqaud

het is dan ook wel geen vliegtuig maar wel schaalmoel en hoort in de turbine wereld thuis
leuk om naast martin enz te staan

groet niels

Jaajaa Ger , kijk uit he ,want ik heb dan ook iets met een propellor bij.

Groetjes,
Martin.

Laatst bewerkt:
Geen vlieger Martin?, druk ik toch de leerling zender in je handen, kun je met de XL Velox vliegen aan een draadje, vliegen lukt jou wel want na 2 vluchtjes met de electro calmato had ik het al opgemerkt, Martin heeft stick gevoel. :wink:

Ger.

:D Kijk, zo komen we er wel uit! Iedereen besmetten met jetvliegen, komt goed Martin, als je eenmaal hooked ben.......

Grtz,
Gerald

Toppie dat gaat een gezellie weekend worden, hoe meer turbinegekken hoe gezelliger.

Ik ben benieuwt wat ik weer kan zien van martin, die heeft altijd leuke dingen bij zich en ook die miniqaud wil ik wel eens zien en helemaal die phantom.

Berto ik denk dat jij wel een zender in je handen gedrukt krijgt hihihihi.

En maar uitkijken naar 26 April

Vriendelijke groeten

Jaap

Hé Pieter!

Jij op het forum? Dat had ik nooit van jou verwacht . . . ;)

Maar leuk dat jullie zo'n meeting op touw gezet hebben, ziet er allemaal veelbelovend uit! :p

Het veld leent zich er denk ik goed voor. :yes:

Prettige lokatie ook!

(In vergelijking met bv. Oss; dan zijn wij uit het noorden toch altijd weer een kleine € 100 verder aan benzinekosten :shock:)

Ik hoop van de partij te zijn, maar alleen maar om te kijken en slap oh-en . . .

Succes met de voorbereiding! :thumbsup:

jan.

(In vergelijking met bv. Oss; dan zijn wij uit het noorden toch altijd weer een kleine € 100 verder aan benzinekosten :shock:)
jan.

Hoi Jan, rij jij een Hummer of zo.....;)

(Normaal zou dat niet meer dan ongeveer 35€ voor diesel en 45€ voor benzine moeten zijn....., huidige prijzen/op en neer)

Groetjes,
Gerald

Gerald, je hebt gelijk, ik heb me iets vergist . . .

Groningen - Oss retour = 450 km, 1 op 10, het was ooit € 1,50 de liter, dat maakt € 67,50 . . .

(Hyundai Trajet. Daar passen goed kindjes en vliegtuigen in! :p )

jan.

Misschien een optie om er een 2 daagse meeting van te maken?
Want voor 1 dag is 500km, voor sommige vliegers, toch iets te veel van het goede.
Dan zullen zeker meer deelnemers op af komen, voornamelijk de zuid nederlanders en misschien ook belgen.
Moet Pieter maar eens overwegen of het tot de mogelijkheden hoort.

Groet Ger.

Hey Mensen,

Ik meld me bij deze ook aan ;) Ik kom met de vision en als hij werkt ook de Bae 146 ;)

Back