Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Haha, entertainment voor jou, en voor mij zo'n 2 2.4GHz ontvangers minder deze maand ;)

Ik haat flitspalen en snelwegpolitie :(

Achja, niets stuk gevlogen, dus alsnog een niet te duur weekend .. Jammer dat je je fototoestel niet paraat had Koen...

Complimenten aan de organisatie, 't was een erg gezellig weekend. Vooral de twee trailers bleek geen overbodige luxe, ben benieuwd naar die foto!!

Tot de volgende keer!

Vanochtend al een scheiding gemaakt van de bijna 500 foto`s, nu nog even van de 230 de slechte eruit halen en dan de mooiste even plaatsen.

Nog even geduld.............

Laatst bewerkt:
Grüße aus Deutschland

Hallo!

Als erstes sorry, dass ich hier in deutsch schreibe - mein holländisch ist so schlecht, das ich es euch nicht antuen möchte! Verstehen kann ich es ziemlich aber schreiben ist schlecht! :(

Ich wollte mich auch im Namen aller anderen bedanken für das schöne Meeting! Speziell Pieter

Meine F4 Phantom und F-18 Hornet haben sich wohl gefühlt und einige Liter Kerosin verbrannt! Nächstes Jahr bin ich gerne wieder dabei!!!:)

Im Deutschen Forum findet Ihr auch noch Bilder und einen kleinen Bericht:

Düsengrüße aus Holland... - RC-Network

Grüße
Andreas

Laatst bewerkt door een moderator:
Was gezellig en wat een weer!

Ook ik heb genoten ondanks dat mijn eigen jetje niet mee kon doen. :((Turbine ligt bij JetCat voor onderhoud, 64 i.p.v. 50 uur op de teller...)
De gezelligheid maakte een hoop goed!

Organisatie was super en ook mijn dank daarvoor!!!
Wat mij betrefd gaan we voor de herhaling.:thumbsup:

Dan hoop ik samen met Ronald (Als ie z'n oranje turbotwin tegen die tijd nog niet verkocht heeft...) in formatie te vliegen. Volgens GMVC mede modelvliegers; leuk om te zien!".
Misschien kan ik hem nog mee krijgen naar Rozenburg op 10 Mei? (Deze keer dan wel met de Porter erbij, Ronald?):rolleyes:

Groet, ReNe

He Koenieboy, jij vloog dus met de bobcat....moet zeggen dat ik een super demo van je heb gezien...super om te zien....erg snel met mooie lage passes....
Erg mooi toestel en ook erg snel naar mijn idee.

@Berto: Ja is een mooi veld en nog geen restricties daar. Alleen de kuikens kunnen best stinken....ook dit keer waren ze de schuren aan het luchten en dan kan het wel eens naar ruiken. Maar ja je kan niet alles hebben...bij het veld rook je meer de kerosine dit keer :)

Het was weer een super weekeindje!!!

ik wil de organisatie bedanken en vooral Pieter Nap.:p
super gastvrij en geweldig die 2 trailers voor onze kisten.

we hebben meer dan 25 liter kero mogen verstoken , helemaal top:mrgreen:
als het aan mij ligt volgend jaar weer.

en oja , Appingedam was zaterdagavond best gezellig met onze groep:mrgreen:

hoop je op rozenburg te zien;)

gr maikel

Ergens in de jaren '70 keken wij ons de ogen uit :shock: , toen Dieter Schlueter z'n Cobra in Nederland demonstreerde (vliegshow van de TRMC in Deurningen (Twente)). :p

(Beetje hooveren, meer was het niet . . . :nooo:)

Ik was erbij! :yes:

Nu vliegt iedereen heli's . . . :?

Met de jets gaat het dezelfde kant op, lijkt het.

Zoveel mensen die de stap maken: zie de eindeloze line-up in Appingedam. :shock:

De vraag is: whats the next frontier??? :confused:

Pieter, ik neem aan dat we (jullie) iets als dit volgend jaar weer doen? :p

jan.

zie de eindeloze line-up in Appingedam.
Zo eindeloos was die niet maar zodra je geland was zette je de kist weer in de rij om een uur later weer aan de gang te kunnen ;-)

En als het volgend jaar weer georganiseerd wordt dan zijn wij d`r ook weer bij, onze klein man van dan 3+ mag volgend jaar ook de meetings mee afstruinen heb ik hem vanochtend verteld :D

Hij weet al dat er op m`n jet geen propellor voorop zit maar een raket achterin :lol:

Zo eindeloos was die niet maar zodra je geland was zette je de kist weer in de rij om een uur later weer aan de gang te kunnen ;-)

Mwah, de meeste jets zijn met 5 minuten weer geland, dat is dan weer een voordeel qua wachten:)

Ook ik wil graag de organisatie bedanken voor een perfect georganiseerd evenement! Alles was erg goed verzorgd, super! :D

Ik heb genoten van al het moois wat ik heb rond zien knallen, werkt erg motiverend! Ik ben blij de stap naar het Jetvliegen genomen te hebben en kan niet wachten mijn Elan de lucht in te jagen! Dat zal naar alle waarschijnlijkheid deze week gebeuren, maar alles daarover op mijn eigen draadje...

~Jolmer

Wat een lovende woorden over High - North.

Als organiserend commitee willen wij toch ook een aantal mensen bedanken, namelijk; de vliegers.

Wat hebben jullie er een fantastische dag van gemaakt, de vluchtleiding had niets te doen, alles liep op rolletjes en de veiligheids commisie kon wel vrij nemen, want iedereen gedroeg zich voorbeeldig.

Wat een gewldige dag.

Namens de AeroClub Fivelingo; BEDANKT! :worship:

Ja, ik heb ook nog geen kritiek gehoord :) Was ook een top dag..... ik zou niet weten hoe het beter had kunnen verlopen.

Volgend jaar zeker weer en misschien een weekend? Was het nu ook al aan het worden :) Zaterdag vlogen er ook jets en stond er ook al een lineup ;)

geslaagd

@Pieter en alle Fivelingo clubleden met aanhang :wink:

HET KON NIET BETER.

Het weer ? perfect !
Wind ? zaterdag ? iets onrustig, zondag perfect kracht 3 aan het begin van de dag, s'middags 2 en daarna 180 graden gedraaid, no problem at all, tenslotte geen crash's gezien alleen een paar doorschietertjes.
Zender controle ? 2.4 gHz vrij en de 35 mHz, waar er niet veel van waren, elkaar in de gaten laten houden onder supervisie van de zenderbewaking, dat scheelde een heleboel werk voor de organisatie.
En ja, die 2 trailer's hé, schitterend idee en ten volle benut, scheelt zoveel gezeul voor de vlieggasten, chapeau.
Opmerkingen? ongeloofelijk dat er zoveel vluchten weggezet zijn in vergelijk met de schade's, 1 maar, helaas de Gloster van Dolf die net naast het veld stond, had een kraakje in de romp, en een paar buiten landingen zonder schade van andere vliegers.
Ikzelf? veel te weinig tijd om met iedereen behoorlijk bij te babbelen.
Zaterdag 3 vluchtjes en zondag ook, verder hier en daar anderen bijgestaan en/of verveeld met mijn aanwezigheid :wink: (vlucht met Gerald samen, de prijs winnaar F16, samen met mijn Velox 2e hands smijtbak, geen contrast natuurlijk maar toch geprobeerd een formatie vlucht te maken)
Toekomst? ja het is toch wel een hele mooie locatie daar in het hoge noorden en het is bewezen dat het allemaal perfect te organiseren is, als het in de toekomst 2 dagen officieel kan?, dan maar proberen om weer achter de loods te kamperen?
Eigenlijk zit ik nog steeds na te genieten van dit grandioze weekend en ik denk nog wel een paar anderen.

Pieter ik zie je weer en aan allen, BEDANKT.

Ger.

Hee Martin,

heb weer even verlekkerd de filmpjes zitten kijken, helemaal TOP :thumbsup:

Bedankt.

Grt,
Berto.

toch ook wel een vermelding waard was het team van generic-fly en hun toch wel erg mooie collectie jet kisten.
de f4 phantom en de f18 hornet werden bijzonder mooi gevlogen.
verder een mooie dag op een prachtige locatie.

Back