geslaagd
@Pieter en alle Fivelingo clubleden met aanhang :wink:
HET KON NIET BETER.
Het weer ? perfect !
Wind ? zaterdag ? iets onrustig, zondag perfect kracht 3 aan het begin van de dag, s'middags 2 en daarna 180 graden gedraaid, no problem at all, tenslotte geen crash's gezien alleen een paar doorschietertjes.
Zender controle ? 2.4 gHz vrij en de 35 mHz, waar er niet veel van waren, elkaar in de gaten laten houden onder supervisie van de zenderbewaking, dat scheelde een heleboel werk voor de organisatie.
En ja, die 2 trailer's hé, schitterend idee en ten volle benut, scheelt zoveel gezeul voor de vlieggasten, chapeau.
Opmerkingen? ongeloofelijk dat er zoveel vluchten weggezet zijn in vergelijk met de schade's, 1 maar, helaas de Gloster van Dolf die net naast het veld stond, had een kraakje in de romp, en een paar buiten landingen zonder schade van andere vliegers.
Ikzelf? veel te weinig tijd om met iedereen behoorlijk bij te babbelen.
Zaterdag 3 vluchtjes en zondag ook, verder hier en daar anderen bijgestaan en/of verveeld met mijn aanwezigheid :wink: (vlucht met Gerald samen, de prijs winnaar F16, samen met mijn Velox 2e hands smijtbak, geen contrast natuurlijk maar toch geprobeerd een formatie vlucht te maken)
Toekomst? ja het is toch wel een hele mooie locatie daar in het hoge noorden en het is bewezen dat het allemaal perfect te organiseren is, als het in de toekomst 2 dagen officieel kan?, dan maar proberen om weer achter de loods te kamperen?
Eigenlijk zit ik nog steeds na te genieten van dit grandioze weekend en ik denk nog wel een paar anderen.
Pieter ik zie je weer en aan allen, BEDANKT.
Ger.