Jaaaaaa, wie is er op deze jaarlijkse jet-meet geweest, graag foto´s en indrukken aub.....!!!!
(Bij gebrek aan zelf aanwezig te zijn.... :cry: )
Gerald
(Bij gebrek aan zelf aanwezig te zijn.... :cry: )
Gerald
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan in de zendertent altijd de naam van de persoon in kwestie gaan vragen en naar die piloot zelf toegaan ofdat hij zijn zender terug wil binnenbrengen.Als je bij de zendertent komt om je plaatje op te vragen om te kunnen vliegen wordt die door iemand "vast gehouden" die 3 vluchten na jou gaat/mag vliegen of aan het repareren is en dat is ook en ramp.
Je kan altijd aan de mensen van de vluchtnummering vragen voor een solovlucht. Er zijn in het hele weekend maar 3 mensen dat komen vragen en deze hebben die ook gekregen.Het lijkt wel of de chaos elk jaar groter wordt. Nu de turbine kisten gemeengoed zijn geworden is het naar mijn mening veel te druk geworden om nog volgens het oude schema van "ïedereen vliegt maar een end raak" verder te gaan.
Opvallend verschil met voorgaande jaren is dan ook dat bijna niemand het nog aandurft om met zijn mooie schaal creatie zich tussen het geweld te begeven van heen en weer suizende hotspots, kangeroes en aanverwante trainers.
Als je met elektro wil vliegen moet je aan de mensen van de vluchtnummering vragen wanneer er met elektro kan gevlogen worden. Deze mensen zullen dan een uur voor de elektro's afspreken.Het gebeurd ook als je gaat vragen wanneer er met Electro gevlogen gaat worden weten ze dat niet, dus ga je maar naar de caravan om een broodje te eten en zie je ineens Electro jets vliegen.( zal het wel aan de verkeerde gevraagt hebben)
Dan is het voor het publiek niet zo interessant als er telkens maar 1 toestel in de lucht is.Ik denk dat de organisatie moet overwegen om in navolging van de andere jetmeetings (AMT in Köln, Jet-cat inMüllheim, Ahlhorn etc.) met slottijden te gaan werken zodat iedreen achter elkaar zijn model in zijn eentje optimaal en vooral veilig kan demonstreren.
Koenieboy zei:Dan is het voor het publiek niet zo interessant als er telkens maar 1 toestel in de lucht is.Ik denk dat de organisatie moet overwegen om in navolging van de andere jetmeetings (AMT in Köln, Jet-cat inMüllheim, Ahlhorn etc.) met slottijden te gaan werken zodat iedreen achter elkaar zijn model in zijn eentje optimaal en vooral veilig kan demonstreren.
SecretarisPMF zei:Craches wilt niemand zeker de organisatie niet, deze discutie begint er precies op te lijken dat de vereniging de modellen doet crachen :?
Het lijkt wel of de chaos elk jaar groter wordt. Nu de turbine kisten gemeengoed zijn geworden is het naar mijn mening veel te druk geworden om nog volgens het oude schema van "ïedereen vliegt maar een end raak" verder te gaan.
Ook voor het publiek is het niet leuk om vrijwel alleen maar traners te zien vliegen.
Ik denk dat de organisatie moet overwegen om in navolging van de andere jetmeetings (AMT in Köln, Jet-cat inMüllheim, Ahlhorn etc.) met slottijden te gaan werken zodat iedreen achter elkaar zijn model in zijn eentje optimaal en vooral veilig kan demonstreren.
Bovenstaande is niet bedoeld om de overigens voortreffelijke organisatie te bekritiseren, maar ik denk dat het tijd is geworden om de "format" wat aan te passen aan de veranderde omstandigheden.
Het is niet meer dat kleine "get-together" meet wat het geweest is
Zelf heb ik zaterdag 6x om m'n penning gevraagd, maar een clubje van onze Oosterburen hield hem goed vast. Als je gaat werken met flying slots dan heb je dat probleem niet meer
Het gebeurd ook als je gaat vragen wanneer er met Electro gevlogen gaat worden weten ze dat niet, dus ga je maar naar de caravan om een broodje te eten en zie je ineens Electro jets vliegen.( zal het wel aan de verkeerde gevraagt hebben)
Het beroerde is dat bij de caravan de Speakers niet kunt horen met het JET GEWELD.
Ja want het publiek komt natuurlijk alleen maar voor de crashes en dan het liefst mooie schaalbakken met 2 (of zelfs nog meer) dikke turbine's erin, die na afloop als opgefrommelde colablikjes uit de nasmeulende restanten getrapt worden.
Want dat zijn de mooie verhalen voor op feestjes voor een ruim aantal jaren aan een stuk:"net nadat de speaker vertelde dat er wel 1000 bouwuren in het toestel zat boorde het ding zich de grond in met een enorme vuurbal erna. bla bla bla"
dus doen ze het kennelijk helemaal niet zo slecht. Vanaf de kantlijn is het eenvoudig ver/beoordelen, de één wil het zó en de ander vindt dat weer 180° omgekeerd.