Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, ben blij dat er toch ook onder de vliegers meerderen het onverantwoord vonden.
Jullie mogen ook best weten dat na (tijdens) dit "macho" gedrag (oeps ik voel een nieuw draadje aan komen :roll: ) ik naar de verteller Davy en mede-organisator Koen ben gelopen om mijn (en blijkbaar meerdere) verontrusting uit te spreken en onverantwoordelijkheid.
Dat hoefde ik niet te vertellen daar kwam die zelf al mee.Heb je gelijk ook even tegen de comentator verteld dat je het onverantwoordelijk vind dat hij hem uitdaagd met " how low can you go?" wat je daar net voor hoord in het filmpje
Heb je gelijk ook even tegen de comentator verteld dat je het onverantwoordelijk vind dat hij hem uitdaagd met " how low can you go?" wat je daar net voor hoord in het filmpje![]()
Dat hoefde ik niet te vertellen daar kwam die zelf al mee.
Entree betalen om te vliegen? Moet niet gekker worden![]()
heb intussen vernomen dat Rheid vanaf volgend jaar een grote tent gaat neerzetten voor
handelaars.
Afgekeken van Lehrte waar al meer dan 30 handelaars zijn in een 1200 m² tent .
Mvg Johan
Toch raar dat jullie Nederlanders beginnen zeuren over betalend vliegen.
3 jaar geleden was dit reeds het geval in Someren dus raad eens wie er mee begonnen is. Juist jullie Nederlanders zelf
Toch raar dat jullie Nederlanders beginnen zeuren over betalend vliegen.
3 jaar geleden was dit reeds het geval in Someren dus raad eens wie er mee begonnen is. Juist jullie Nederlanders zelf
Afgelopen meeting daar niets van gemerkt :roll:Piloten :
voor alles moet je betalen
elke dag veranderen de regels , voor je het weet kom je niet eens meer aan het vliegen.
ze pikken de meest interesante eruit , en de rest kan wachten of word geannuleerd (sportjets op zondag)
Vraag me toch dan af hoe of wat.PS: heb 1 vlucht gemaakt op de zaterdag , de gespannen sfeer daar was niet bevordelijk voor mijn plezier van het vliegen