jonge rc rijder's rond engelen(denbosch)

doe je dat op de goede manier? eerst stationair dan enz...... welke heb je besteld? en welke auto ook alweer?

was wel de bedoeling ik heb een force 28r turbo cnc besteld en heb een thunder tiger stadium racing truck met een pro line baja kever body of pro line ford f-650 body lich eraan op welke onder grond ik rij en banden keuze uiteraad

en ik =3 heb ik nog wel iemand die ook wel wilt rijden moet ik er wel bij zeggen dat ik regelmatig op zaterdag moet werken dus voor mij komt zondag het beste uit

morgen even rijden, maar waar? even naar de vughtse heide denk ik maar. of met een schep en dan achter het ziekenhuis wat bulten graven.

hoe laat denk je te gaan rijden was net even gaan kijken achter het ziekenhuis was niemand maar het zag er goed droog uit mooie open vlaktes om een fijn stukje te gaan rijden

Morgen en overmorgen kan ik niet, en overdag ben ik huisvader.... Dus s'avonds een xtje en dan een schep of iets mee om een bult te graven en eventueel een baantje

Miss een keer in de avond afspreken nu het weer langer licht blijft?

Ik kom uit Schijndel en ga graag mee als jullie gaan rijden. Ik rij wel alleen electro maar dan wel bijna alles van 1:36 tot 1:5:)

Groet Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk, er zijn electro en nitro rijders. Dus dat is prima. S'avonds is wel prima idd, komt de meeste beter uit denk ik.

Ik ben er ook bij!!
Blij dat er mensen in en om den bosch zijn die regelmatig gaan knalle.
bij de milieustraat kan je ook lekker vlamme.

Groeten eddy

Offroad? Of speedruns op het fietspad? We kunnen ook daar afspreken als er zand ligt en iemand een schep meeneemt...

Back