<Jugg2> Nu op FG wielen...

• Topicstarter Topicstarter RC-Nuub
  • Startdatum Startdatum
R

RC-Nuub

Guest
Na dus een beetje een miskoop te hebben gedaan met m'n HL Madtruck, nu een Tamiya Juggernaut 2 aangeschaft. De 2 heeft in tegenstelling tot de eerste versie veel sterkere tandwielen en aandrijflijn.

Plannen zijn eerst rijden, en daarna de verlichting werkend maken. En dan in de loop van de tijd wat accessoires toevoegen...

IMAG0027.jpg

IMAG0030.jpg

IMAG0029.jpg

IMAG0028.jpg

En naast de rustler van me broer:

IMAG0032.jpg

IMAG0031.jpg

Alleen nu heb ik van een maat een pistool zender geleend, die op 40.985mhz zit. Als ik daar de 40.995Mhz kristal van deze auto in doe, pakt hij hem niet? Wat kan dat zijn, want vind een pistool zender veel fijner rijden?

Laatst bewerkt door een moderator:
is de andere kristal een am of fm?en zitten er wel losse kristallen in die wagen?

Je hebt gelijk, de originele is AM, de pistoolzender FM. Van de week ook ff de FM ontvanger ophalen. Krijg hopelijk aankomende week ook de handleiding nog toegestuurd, kan ik even kijken hoe ik de 3-standen regelaar in kan stellen.

kan het niet zijn omdat ze een ander nummer hebben?
kijk maar naar de rustler, daar hebben ze het zelfde nummer.

Weet iemand hoe een 3 standen regelaar van Tamiya werkt? Zit een "set" knopje op, maar geen idee hoe ik hem moet instellen.

Maandag eerst naar TopRC in Uden, kijken of ze een aluminium/metalen hevel hebben voor op me stuurservo. Heb de kunststof versie al dolgedraaid.

Daarna naar de lokale technika winkel, 7 ledjes+weerstanden halen.

bij mij werkt de link gewoon hoor.

Bij wie niet dan? Ik kom toch ook op de manuals page uit alleen zijn de manuals onleesbaar als je niet eerst lid geworden bent.

Daarbij snap ik je reactie niet helemaal. Als je het antwoord op z'n vraag niet weet of kan vinden waarom dan posten dat het je 2 minuten gekost heeft en je geen reet verder gekomen bent?

Die site had ik ook allemaal al gevonden, maar daar staat de Juggernaut 2 niet op. En de 1 had een mechanische regelaar, de 2 een electronische.

Het is een TEU-101BK
header_2.jpg

-LOL Edit-
Op die link van de foto staat dus ook hoe hij werkt... :D

Laatst bewerkt door een moderator:
op die site link die ik had gegeven stond de manual voor de juggernaut 2 er wel bij hoor.alleen de plaatjes waren wat klein begreep ik.als je lid word van die site(is gratis las ik) krijg je grotere afbeeldingen.

Laatst bewerkt:
op die site link die ik had gegeven stond de manual voor de juggernaut 2 er wel bij hoor.alleen de plaatjes waren wat klein begreep ik.

Dan zal ik er overheen hebben gekeken, zag alleen de 1 staan. Maar net mail gehad van de vorige eigenaar, hij gaat mij de originele handleiding nog na sturen!:banana:

Back