<Jugg2> Nu op FG wielen...

• Topicstarter Topicstarter RC-Nuub
  • Startdatum Startdatum
Die site had ik ook allemaal al gevonden, maar daar staat de Juggernaut 2 niet op. En de 1 had een mechanische regelaar, de 2 een electronische.

Het is een TEU-101BK

-LOL Edit-
Op die link van de foto staat dus ook hoe hij werkt... :D

De juggernaut 2 had ook een mechanische snelheidsregelaar.

Weet je zeker dat het de TEU-101BK is trouwens en niet de TEU-103BK
Die kan namelijk 2 motoren aansturen ipv 1.
header_01.jpg

http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=45037

Nee het is echt de 101, maar volgens mij is er zelf een Y splitsing opgemaakt. Zal dus niet origineel zijn denk ik

Word een keer een 103 vinden dan, lijkt mij toch beter werken. Ga deze in iedergeval ff opnieuw inleren zodra ik ook de FM ontvanger heb...

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag nog een andere "vintage" Tamiya erbij gehaald.
IMAG0037.jpg

IMAG0036.jpg

IMAG0035.jpg

Na de koppeling te hebben afgesteld, loopt hij nu super. Erg rap voor een 540 motor.
We hebben alleen geen flauw idee wat het is??

Inmiddels de FM ontvanger ook opgehaald, en geplaatst in de Juggernaut. Rijd gelijk een stuk fijner!:banana:

Zojuist even een basher kap passend gemaakt, zat eerst op de nitro auto van me broer.
IMAG0039.jpg

IMAG0038.jpg

Kap word nog herspoten in een fel kleurtje...

Inmiddels de eerste koprol gemaakt, en zit er nu dus schade op de kap. En helaas ook op de verstralers. Dus kap gaat helemaal gespoten worden, zit alleen nog te twijfelen welke kleur.

Wil eigenlijk oranje met een zwarte streep. Maar heb nog matzwart, hoogglans zwart, wit, zilver, goud, grijs en blauw staan. Misschien daar maar iets mee doen, iemand ideeën?

Zat er aan te denken om er 2 17T Poison motoren in te zetten, is dat wat?
En trekt mijn regelaar dat?
http://www.zwaluwmodelbouw.com/nieuwmotorelectro.htm
Onderste op de pagina.

Inmiddels de eerste koprol gemaakt, en zit er nu dus schade op de kap. En helaas ook op de verstralers. Dus kap gaat helemaal gespoten worden, zit alleen nog te twijfelen welke kleur.

Wil eigenlijk oranje met een zwarte streep. Maar heb nog matzwart, hoogglans zwart, wit, zilver, goud, grijs en blauw staan. Misschien daar maar iets mee doen, iemand ideeën?

Zat er aan te denken om er 2 17T Poison motoren in te zetten, is dat wat?
En trekt mijn regelaar dat?
Nieuwe Borstel Electro Motoren
Onderste op de pagina.

Je regelaar kan hooguit 1 23T motor aan.
Dus zeker geen 17T.
2x 17T motoren betekend 2x zoveel rook als een 17T.

Laatst bewerkt:
Vandaag de kap een nieuw kleurtje gegeven, en ik vind dat het voor een eerste keer een RC auto spuiten, best netjes is geworden. Zit wel een paar kleine foutje in, maar niks storends...

Het is Grigio Medio grijs van Alfa geworden, met 2 witte strepen er overheen.
IMAG0041.jpg

IMAG0042.jpg

Binnenkant van de bak matzwart gespoten.

Vandaag de kap een nieuw kleurtje gegeven, en ik vind dat het voor een eerste keer een RC auto spuiten, best netjes is geworden. Zit wel een paar kleine foutje in, maar niks storends...

Het is Grigio Medio grijs van Alfa geworden, met 2 witte strepen er overheen.

Binnenkant van de bak matzwart gespoten.

zeker mooi !
was zeker de moeite (?) waard !

nu nog kijken of je ledjes in die koplampjes boven in kan plaatsen dat zou echt gaaf zijn.

en ik vind hem netjes gespoten hoor.

hier is mijne, op mijn eigen carbon evo 3 chassis, er lijken krasjes op de bumper te zitten maar hij is mint! rijd als een mofo al een jaar of 8 zonder defecten, is in camelion kleur gespoten, loopt van paars naar bruin. ik heb de tamiya juggernaut verlichting set erin, in alle lampjes, is met mooie gloeipeertjes dus lekker realistische look.

vooral de bandjes zijn een aanrader als je niet wil omkukkelen met een flink tempo

SV400389-1.jpg

SV400391-1.jpg

SV400390-1.jpg

Nou ik zou eerder een een goedkope no limit regelaar halen van jamara of zo.

Die evx meuk draait op 14.4 volt

Erg nette Juggernaut hierboven. Ik heb ook de originele stickerset erbij, maar vind het zo strakker. Bredere wielen en/of spoorverbreders staan nog wel op de todo list.
Lampen set ben ik op dit moment mee bezig...

Moet eigenlijk een nieuwe lightbar hebben, bij mij is een verstraler beschadigt. Hoop dat snel de dynamo voor me echte auto binnen komt, kan ik hem eindelijk in het bos uit proberen.

-EdIt-

Ben er over uit, ga met deze de crawler/scaler kant op. En dan bedoel ik niet extreme veranderingen aan het chassis, maar gewoon een betere ecs/motoren combi, andere banden enz...

Net een crawler/hindernis baan in de achtertuin gemaakt, geweldig om overheen te rijden!

!Iemand tips voor hindernissen?!

Back