<Jugg2> Nu op FG wielen...

• Topicstarter Topicstarter RC-Nuub
  • Startdatum Startdatum
Extra vraagje...
Ik zie wel eens van die splitters, zodat je 2 batterijen tegelijk kan aansluiten. Als ik dus 1 2800Mah en 1 3300Mah 8,4v accu aansluit, moet ik wel bijna een uur kunnen rijden? Of moet je dan 2 exact dezelfde accu's hebben?

-EdIt2-

Zat er aan te denken om voor de fun zo'n tamiya te kopen:
Tamiya #17014 Wild Mini 4WD Juggernaut Jr. - 1/32 - eBay (item 330490230331 end time Nov-27-10 19:32:51 PST)
Alleen kan ik niet vinden of ze RTR zijn, en zoniet, wat er nog bij moet?

Iemand hier ideeën over?

Die heb ik ook! Is alleen aan zetten en het rijd rechtdoor, meer voor in de vitrine. Zijn in nederlan niet veel duurder naar moeilijk te vinden

Die heb ik ook! Is alleen aan zetten en het rijd rechtdoor, meer voor in de vitrine. Zijn in nederlan niet veel duurder naar moeilijk te vinden

Dus het valt niet besturen?
Dan hoeft het voor mij niet.

Hier dan 2 foto's van de wheelie bar. Er zitten meerdere gaten in, dus kan de hoek stellen.

IMAG0045.jpg

IMAG0044.jpg

Zit te twijfelen of ik zo laat, of dat ik hem matzwart spuit.

En ga waarschijnlijk de body toch weer spuiten, ben toch niet tevreden met het resultaat, teveel kleine dingetjes die me niet aanstaan. Zit nu te twijfelen tussen hoogglans zwart, wat natuurlijk mooi staat met al het chroom, of gewoon weer rood...

zou eens beginnen met een echte mod jugg ervan te maken, langere draagarmen maken van massief alu pijp, traxxas e-maxx aandrijfassen voor meer lengte, rijd 10 keer beter

Dat vind ik juist weer niet nodig voor de manier waarop ik hem gebruik. Weet iemand of ik een E-Savage ESC op de Jugg kan bouwen? Lees hier dat je niet persé 2 accu hoeft aan te sluiten: stock esc - E-Savage.com Forums

Lijkt mij wel een upgrade, omdat ik nu nog een mechanische ESC heb.

Ik ben opzoek naar een set bodymounts als in de foto's hieronder:
IMAG0047.jpg

IMAG0046.jpg

Alleen dan een stuk langer, iemand nog wat liggen voor weinig of gratis?
Kan ik de mustang kap passend gaan maken...

Vandaag even aan het testen geweest met 4 blauwe cristal bright leds die ik nog had liggen. Geeft al leuk licht, maar moet echt wit hebben, en een stuk meer leds tegelijk.
Hoop dat m'n lichtsetje binnenkort binnenkomt.

Morgen ook is even een proefstukje gaan spuiten, kijken wat mooier is, oranje met zilver flakes, of oranje met goud flakes...

4WD + 4WS = fun in de sneeuw :D
Kan heel beheerst bochtjes driften hier op het plein, in tegenstelling tot de F-150, die na 10 meter een grote sneeuwklomp is, of de Rustler die na 2 meter al bijna niet meer vooruit komt...

Nou afgelopen week een poging gedaan tot spuiten, maar het is echt te koud.
Zelf met de kachel aan in de garage, was het geen doen. Morgen maar opnieuw proberen, en nu ook de straalkachel erop zetten.

Lekker veel reacties hier?:snipersmile:

Had al een tijdje last van loslopende assen, en dat heb ik nu maar op de volgende manier opgelost:

-Assen los gehaald.
-Alles goed schoongemaakt.
-Alle imbusjes los gehaald, en met Loctite weer terug gezet.
-4 stukken 12mm krimpkous. 2 per as, over de as heen geschoven.
-Assen terug geplaatst, en alles stevig aangedraaid.
-Met me throttle trim de motor heel zachtjes laten draaien terwijl ik gelijkmatig de krimpkous verwarm.

En dit is het resultaat:
IMAG0055.jpg

Mocht dit niet goed werken, ga ik toch voor andere assen.

dat is vreemd dat ze loslopen , op me txt heb ik ze vstgezet met loctite van tamiya en die zijn er nog nooit afgelopen . zet je die assen vast met 1 of 2 inbusjes op de as ?

ziet er lekker zwart geflakerd uit.

beter voortaan een beetje de asjes opwarmen, dan de inbusjes goed strak aandraaien met lock tite, dan afkoelen, de reden dat ze loslopen is dat ze er koud in zijn gedraaid, de reut door het rijden een beetje opwarmt waardoor de inbus los raakt.

Loctite zit er nu dus in. De krimpkous heb ik er omheen, omdat de "propellor joints" al een beetje uitgesleten waren, en dus tijdens het rijden rammelde. Vervelend geluid, wat nu dus weg is.

Tis maar een tijdelijke fix, tot dat ik ergens alternative assen vind.

Die zijn inderdaad perfect, maar vind ik voor nu nog ff wat prijzig. Zit in een dure maand nu, eigen auto kapot, verjaardag vieren, huur betalen, oud&nieuw vieren...

Vandaag de auto afgemaakt, laatste dingen gespoten, en gestickerd.
Ben nog niet super tevreden met het eindresultaat, maar ben er ff klaar mee.

Fel oranje, met lichte gouden flakes er doorheen(helaas niet te zien op de foto's)
IMAG0057.jpg

Spiegels matzwart gedaan, die beschadigen het snelst:
IMAG0056.jpg

Bak ook matzwart, vind ik realistischer, en geeft wat contrast:
IMAG0058.jpg

En een side shot van me stickerwerk:
IMAG0059.jpg

Zoals je ziet zit de bullbar er niet op, vond het ook wel strak staan zonder.
Als er nu weer veel schade op zit, wordt hij waarschijnlijk in "camo" kleuren gespoten.

Vandaag eindelijk mijn licht setje binnen, en er maar gelijk ingezet.
Der zit 1 blauwe led in het midden, omdat ik een witte te weinig had.

IMAG0062.jpg

IMAG0060.jpg

IMAG0061.jpg

Naderhand ook nog 2 oranje ledjes in de knipperlichten gezet, en 2 3mm gaatje in de achterzijde geboort, voor 2 rode 3mm ledjes. Jugg achterbak heeft helaas geen lichtkuipjes achter, en een losse highlift bak is bijna niet te vinden...

Back