Binnenkort ( binnen enkele dagen ) hoop ik gaan we de SAB GOBLIN bouwen .
Qua servo's , motor en Lipo's ( 12S ) ben ik eruit wat ik ga kopen , de Goblin gaat de Scorpion motor krijgen die in de aanbevelingslijst staat voor deze GOBLIN .
Maar MAAR maar , ik was in de winkel voor de ESC te kopen ..
Ik wou een KONTRONIK 120 HV aankopen maar ze hebben me iets anders aangeraden voor deze GOBLIN , namelijk de ROXXY BL CONTROLLER 9120-12 OPTO , 120 A in normaal verbruik en een piek van 150 A .. programmeerkaartje erbij en het geheel kost ongeveer 212 euro . En regelaar kapot , onmiddellijk een nieuwe , de afterservice is beter zeiden ze .
Dit is zomaar even ongeveer 250 euro minder dan de KONTRONIK HELIJIVE . ( als deze het hetzelfde doet als de KONTRONIK ) dan hebben we weer een paar lipos voor het prijsverschil .
Ik vraag me eigenlijk af , heeft iemand ervaring met deze ROXXY regelaars , en kan daar deze heli of menig andere 700 class heli mee in de lucht blijven zonder dat hij uitvalt of in het slechtste geval uitbrand ?
Het is dus een hele lijst waar we uit kunnen kiezen tegenwoordig :
Oplijsting ESC en de richtprijzen voor een 700 serie ( 12S ) heli :
( let op zijn richtprijzen )
KONTRONIK HELIJIVE 120 HV SW11 : 479 euro
KONRTONIK POWER JIVE 120 HV : 449 euro
YGE 160 HV V4 S23 : 369 euro
YGE 120 HV S23 : 299 euro
Castle Creations Ice 2 HV 160 BL ESC : 289 euro
Castle Creations Ice 2 HV 120 BL ESC : 259 euro
ROXXY BL Controller 9120-12 Opto : 195 euro
Dus ze maken het ons niet makkelijk hé , ik vraag me dus enkel af , het zijn grote prijsverschillen , maar zijn het ook grote kwaliteitsverschillen ?
Ik weet bijvoorbeeld ook dat de YGE 120 HV het prima doet , en die is dan ook weer een stuk goedkoper dan de KONTRONIK regelaars ..
Welke bevelen jullie me aan ? :snipersmile:
SHOOT .. !!!!
Grtz
Ron
Qua servo's , motor en Lipo's ( 12S ) ben ik eruit wat ik ga kopen , de Goblin gaat de Scorpion motor krijgen die in de aanbevelingslijst staat voor deze GOBLIN .
Maar MAAR maar , ik was in de winkel voor de ESC te kopen ..
Ik wou een KONTRONIK 120 HV aankopen maar ze hebben me iets anders aangeraden voor deze GOBLIN , namelijk de ROXXY BL CONTROLLER 9120-12 OPTO , 120 A in normaal verbruik en een piek van 150 A .. programmeerkaartje erbij en het geheel kost ongeveer 212 euro . En regelaar kapot , onmiddellijk een nieuwe , de afterservice is beter zeiden ze .
Dit is zomaar even ongeveer 250 euro minder dan de KONTRONIK HELIJIVE . ( als deze het hetzelfde doet als de KONTRONIK ) dan hebben we weer een paar lipos voor het prijsverschil .
Ik vraag me eigenlijk af , heeft iemand ervaring met deze ROXXY regelaars , en kan daar deze heli of menig andere 700 class heli mee in de lucht blijven zonder dat hij uitvalt of in het slechtste geval uitbrand ?
Het is dus een hele lijst waar we uit kunnen kiezen tegenwoordig :
Oplijsting ESC en de richtprijzen voor een 700 serie ( 12S ) heli :
( let op zijn richtprijzen )
KONTRONIK HELIJIVE 120 HV SW11 : 479 euro
KONRTONIK POWER JIVE 120 HV : 449 euro
YGE 160 HV V4 S23 : 369 euro
YGE 120 HV S23 : 299 euro
Castle Creations Ice 2 HV 160 BL ESC : 289 euro
Castle Creations Ice 2 HV 120 BL ESC : 259 euro
ROXXY BL Controller 9120-12 Opto : 195 euro
Dus ze maken het ons niet makkelijk hé , ik vraag me dus enkel af , het zijn grote prijsverschillen , maar zijn het ook grote kwaliteitsverschillen ?
Ik weet bijvoorbeeld ook dat de YGE 120 HV het prima doet , en die is dan ook weer een stuk goedkoper dan de KONTRONIK regelaars ..
Welke bevelen jullie me aan ? :snipersmile:
SHOOT .. !!!!
Grtz
Ron