Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even een vraag van een beginner in de heli sport, was is bladspoor?
Bedankt al vast voor de uitleg!![]()
@erwin:
En bedankt joh! Blijkt dat de Alu/Carbon versie gewoon op voorraad te zijn. Ik heb al een afspraak voor aanstaande dinsdag... dan kan ik hem (ingevlogen en wel, waar ik bij ben) ophalen! Ik ben over de streep door jouw bevindingen én ik hoef niet te wachten op nieuwe voorraad van de S-versie!
Ik heb mijn plastic vervangen door alu en daar vliegt ie wel een heel stuk strakker mee! Ook maakt het echt wel verschil of je met de (in mijn geval) standaard 35MHz zender vliegt!
het vreet minder stroom uit je zender en het sturen voelt veel directer. Dat was mijn ervaring iig. Als het eerst voelde de heli aan als een geoliede lager op een glasplaat, maar bij 2,4ghz is het op z'n minst verandert naar een holle glasplaat, het geheel was veel makkelijker stabiel te houden door de hogere resolutie.
Gisteravond een bestelling gedaan van 3 stuks Hitec HS65MG (metal gears) voor op mijn 'kale' KDS450SV.
Vlieg nu nog met HXT 9 grams analoge servo's op de Swash.(al 100 vluchtjes mee gedraaid)
Werkt heel goed, maar wil niet het moment meemaken dat binnenkort er een tandwieltje plots gestript wordt van 1 van die servo's tijdens een vluchtje omdat ik dan net even iets te 'gek' deed met een bepaalde vliegbeweging.
De KDS800 Gyro werkt perfect.
Staart haarstrak en ook op doorvlucht met aardig de snelheid erin en dan ook nog met een straffe wind blijft de heli perfect zijn weg vervolgen.
Punch outs ook met strak blijvende staart.
Genieten jongens.
PS: iemand nog advies over die Canopy????
Vr GR Erwin
Jongens...............kan iemand van jullie mij iets vertellen?
Ik vraag me stellig af ofdat een Canopy van een Trex450SE (of een Trex450 SEV2) zou passen op mijn KDS450S.
Gaat dat lukken??
iemand van jullie hier ervaring mee?
Of moet er dan wel erg veel versleuteld worden aan dat Trex450 kapje om passend te maken voor een KDS450S?
Dank voor de hulp.
Vr GR E
Jongens...............kan iemand van jullie mij iets vertellen?
Ik vraag me stellig af ofdat een Canopy van een Trex450SE (of een Trex450 SEV2) zou passen op mijn KDS450S.
Gaat dat lukken??
iemand van jullie hier ervaring mee?
Of moet er dan wel erg veel versleuteld worden aan dat Trex450 kapje om passend te maken voor een KDS450S?
Dank voor de hulp.
Vr GR E