Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon bekijken hoeveel je in de accu kunt laden (met je mooie, nieuwe lader) en kijk of dat in de buurt komt van wat er qua capaciteit op je accu staat.maar zijn die lipo's zo gevoelig, is zo'n minimale/lichte bolheid in een lipo echt genoeg om de accu af te schrijven wegens gevaar? want hij doet het op zich wel, alleen niet zo goed als een nieuwe.
land je nog met de wielen of gewoon zonder in het gras
das geen vliegtuigdas gewoon een regelrechte bom
![]()
De 4300kv motor vreet max 36A.
De 4600kv motor vreet max 29.6A
Met een 30A regelaar kom je er dus niet.
Kan je batterij wel een sterkere motor aan??
Hoeveel mA en wat is de C rate??
Persoonlijk zouw ik voor de 4300kv gaan.
Ongeveer 650 gram thrust.
Maar wat ken ik van edf.![]()
Ik land op het gras zonder wielen, op aanraden van jullie en dit gaat op zich wel goed maar mijn aanvlieg hoek en snelheid is te stijl en te snel. Wat resulteert in dat het vliegtuig veel te ver en te hard land.
land je trouwens ook tegen de wind in ?want zo krijg je snelheid ook een stuk lager tijdens het landen![]()
Ik land op het gras zonder wielen, op aanraden van jullie en dit gaat op zich wel goed maar mijn aanvlieg hoek en snelheid is te stijl en te snel. Wat resulteert in dat het vliegtuig veel te ver en te hard land.
land je trouwens ook tegen de wind in ?want zo krijg je snelheid ook een stuk lager tijdens het landen![]()
Dat heb ik inderdaad zelf standig moeten ondervinden, het landen en opstijgen is vele malen gemakkelijker met een klein briesje dan in plaats met wind stilte te vliegen.
Maar bedankt voor de tip als nog.
Heb trouwens voor de geïnteresseerde de HK2627 EDF Outrunner 4300kv besteld en gelijk dit leuke handige apparaatje me besteld: Hobby King Battery Monitor 3S .