M
Manuel
Guest
Zoals ik (volgens mij) al gemeld heb ik
MX12
Lipo lader
1800 mah 3S2P
Ontvanger heb ik ook nog wel
MX12
Lipo lader
1800 mah 3S2P
Ontvanger heb ik ook nog wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Esky dingen hebben niet zo'n geweldige gyro, maar voor de rest ziet het er redelijk uit. Tussen de Trex450s en de MiniTitan zou ik de MT kiezen, goede stevige heli, kwaliteit van het plastic is goed en je kan bijna overal in Nederland onderdelen halen.
Wel voor laten vliegen natuurlijk, neem een deskundige mee.... Een degelijke 2e hands in de te koop sectie van dit forum ...
Emm iets van 200/300 euro maar ik wil ook nog figuurzaag machine (25 euro) en nog wat meer van die kleine prullen kopen![]()
Als ik jou was zou ik voor de e-sky king 2 gaanManuel, zo ongeveer is mijn budget ook, misschien iets minder.
Ik wil ook nog vanalles... Jammer dat het geld niet op onze ruggen groeit
Ik zit erg te twijfelen of ik een E-sky King II koop, of toch meer ga kijken naar die mini titan.
Wat kan ik ongeveer van de prijs verwachten van de Mini titan (zonder zender) en wat voor lipo's? Want als ik met 4 cellen ga vliegen heb ik ook een nieuwe lader nodig.
Mvg
Igor
Hoe zit het trouwens met de motor, ik kom van de vliegtuig kant en daar is lager kv grotere prop, meer kracht en hoger kv kleinere prop sneller draaiend. Maar ik heb geen idee hoe dit met de vertraging in de helicopter zit. Weet iemand een lekker krachtige motor van hobbycity?Hoe zit het trouwens met elektronica bijv motor ESC en servo's van hobbycity?
Lekker goedkoop maar hoe is de kwaliteit?
En welke gyro moet ik nemen?
Heel klein beetje offtopic maar waar komt de groote/categorie '450' ?vandaan
Omdat je dan meer geld over houd voor spare'sManuel, zo ongeveer is mijn budget ook, misschien iets minder.
Ik wil ook nog vanalles... Jammer dat het geld niet op onze ruggen groeit
Ik zit erg te twijfelen of ik een E-sky King II koop, of toch meer ga kijken naar die mini titan.
Wat kan ik ongeveer van de prijs verwachten van de Mini titan (zonder zender) en wat voor lipo's? Want als ik met 4 cellen ga vliegen heb ik ook een nieuwe lader nodig.
Mvg
Igor
Als ik jou was zou ik voor de e-sky king 2 gaan
Ik heb de knoop door gehakt en ga voor de mini titan, iemand idee waar je de kit zonder motor en ESC het goedkoopst kan krijgen?
Ik quote mezelf nog maar even voor een paar andere vraagjes
Hoe zit het trouwens met de motor, ik kom van de vliegtuig kant en daar is lager kv grotere prop, meer kracht en hoger kv kleinere prop sneller draaiend. Maar ik heb geen idee hoe dit met de vertraging in de helicopter zit. Weet iemand een lekker krachtige motor van hobbycity?
En waar zou ik zo'n tandwiel kunnen kopen?De eerste krijgt wel goede kritiek van diverse gebruikers en past met zijn 3500 Kv goed in het plaatje.
Eric
De spares voor die Diabolo zijn trouwens als beginner natuurlijk wel een heel belangrijk punt. Zolang dat een punt blijft is het verstandig om er idd niet aan te beginnen.
Idd, maar nu de T-rex 500 uit is zou ik al eerder voor dit formaat gaan
Dat lijkt me nou juist niet gewenstde 600 hangt gewoon als een plank in de lucht