Keuze heli

• Topicstarter Topicstarter Manuel
  • Startdatum Startdatum
NOOIT besparen op je setup van een Heli !

Als je het niet kan betalen gewoon doorsparen dan heb je veel langer plezier van je model en is de kans ook groter dat je het leert. anders ben je alleen maar fouten aan het corrigeren van je setup.

Daarbij is het zoizo wel handig om werk te hebben als je met heli's begint ;) kapot gaat er altijd wel iets..

Bart

NOOIT besparen op je setup van een Heli !

Als je het niet kan betalen gewoon doorsparen dan heb je veel langer plezier van je model en is de kans ook groter dat je het leert. anders ben je alleen maar fouten aan het corrigeren van je setup.

:mad:
Daarbij is het zoizo wel handig om werk te hebben als je met heli's begint ;) kapot gaat er altijd wel iets..

Bart
Weet iemand een leuk baantje voor een 13 jarige, niet de kas of krantenwijk daar verdien je geen ene f*ck mee:mad:

minititan in actie

[FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]Align T Rex 450 430L "New" Brushless Motor
[/FONT][FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]+ Combo Pack With 35 Amp ESC [/FONT]

$74.98

http://www.hi-techobbies.com/index.php?main_page=product_info&products_id=229http://www.hi-techobbies.com/index.php?main_page=product_info&products_id=229

Thunder Tiger - mini Titan E325 KIT

$169.99

eBay.be: mini Titan E325 3D Bausatz KIT mit BL-Motor & Regler BL (object 170104054949 eindtijd 14-feb-08 20:52:32 CET)
mini Titan E325 3D Bausatz KIT mit BL-Motor & Regler BL

EUR 219,00

mini Titan E325 KIT
€135.00 ($ 189.00)
mini Titan E325 KIT

@ manuel, geld verdiennen op die leeftijd is inderdaad moeilijk! Over 20 dagen ben ik 16, dan kan ik meerdere baantjes krijgen. Probeer anders een oppas adres te krijgen, dat verdient best goed.

Als ik nou de E-sky HB King II koop, en dan meteen naar brushless ombouw?
Waar kan ik het beste een E-sky HB King kopen? Want ik heb geen zender meer nodig.

Igor

minititan in actie

[FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]Align T Rex 450 430L "New" Brushless Motor[/FONT]
[FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]+ Combo Pack With 35 Amp ESC [/FONT]
$74.98

Thunder Tiger - mini Titan E325 KIT [TTR4710-K10] - $169.99 : Hi-Techobbies, We Know RC!
Thunder Tiger - mini Titan E325 KIT
$169.99

eBay.be: mini Titan E325 3D Bausatz KIT mit BL-Motor & Regler BL (object 170104054949 eindtijd 14-feb-08 20:52:32 CET)
mini Titan E325 3D Bausatz KIT mit BL-Motor & Regler BL
EUR 219,00

mini Titan E325 KIT
€135.00 ($ 189.00)
mini Titan E325 KIT
Ik had geen tijd om dit af te typen:hammer:, maar zijn er goedkopere adressen?

Ja gewoon even in Nederland zoeken. Zeker de Mini Titan is in NL redelijk aantrekkelijk geprijsd. Ga is de banners af boven en onder dit forum.

Want bij de meeste komt er nog een behoorlijke prijs voor de verzendkosten bij en met een beetje pech ook nog BTW en inklaringskosten.

Ja gewoon even in Nederland zoeken. Zeker de Mini Titan is in NL redelijk aantrekkelijk geprijsd. Ga is de banners af boven en onder dit forum.

Want bij de meeste komt er nog een behoorlijke prijs voor de verzendkosten bij en met een beetje pech ook nog BTW en inklaringskosten.
Ik vind alleen maar de kit met motor:(

Thunder Tiger Mini Titan E325 Electric 3D Helicopter Kit
129.99 US Dollars (USD) = 88.91 Euro (EUR)
[TTR4710-K10] Thunder Tiger Mini Titan E325 Electric 3D Helicopter Kit
Is dit wat?

Ik vind alleen maar de kit met motor:(

Is dit wat?

Weet iemand een leuk baantje voor een 13 jarige, niet de kas of krantenwijk daar verdien je geen ene f*ck mee:mad:

Ooh dus je wil geen kranten lopen of in de kas :rolleyes: maar wel een heli..
Duhhh gewoon werken wat je kan als je iets wil kopen en niet zo kieskeurig zijn.. werk is werk en geld is geld.

Mzzl

hard werkende Bart

Ooh dus je wil geen kranten lopen of in de kas :rolleyes: maar wel een heli..
Duhhh gewoon werken wat je kan als je iets wil kopen en niet zo kieskeurig zijn.. werk is werk en geld is geld.

Mzzl

hard werkende Bart
Ga jij even een uur kei hard gebogen werken voor 2 euro:-?
Hoe lang zou het duren voordat je zo kan vliegen?:cool:
Wat betreft de standart motor, die wil ik later toch denk ik gaan upgraden, kan ik het nu al beter doen;)

Align T Rex 450 430L "New" Brushless Motor
+ Combo Pack With 35 Amp ESC
74.98 US Dollars (USD) = 51.47 Euro (EUR)

Futaba GY401 Gyro + S9650 Servo
189.95 US Dollars (USD) = 130.38 Euro (EUR)
eBay Express: Futaba GY401 Gyro + S9650 Servo GY 401 for Trex 450 - Description
---
of
---
Trex 450 T-Rex Flight Combo GY401, S9650, HS-65HB
254.95 US Dollars (USD) = 174.99 Euro (EUR)
eBay Express: Trex 450 T-Rex Flight Combo GY401, S9650, HS-65HB - Description
---​

Wat is het verschil tussen HS-65HB en HS-65MG ? En welke is beter? Merk je dat verschil echt?​

Zou deze setup goed zijn op later stevig te 3d'en?:D
Mis ik nog wat?
Kan het goedkoper?
Waar kan je de align woodies precies krijgen?​

De standaard MT motor is sterk genoeg voor alle 3D figuren. Als je toch sterker wil kan je meteen niet meer met woodies vliegen, dat is dan niet veilig meer.

De Hitec 65MG heeft metalen tandwielen, die strippen niet in een crash. Het verschil voel je niet tijdens het vliegen.

En ja, je mist verzendkosten, en eventuele douane kosten. Dat is 19 euro inklaring + 20% belasting. Je kan beter van ten voren hier rekening mee houden in plaats van jezelf goedkoop uit te rekenen, want de kans is er altijd dat je pakketje wekenlang bij de douane ligt met nog een duurdere rekening erbij ook.

En als daar nog de parts bij moeten komen.....
Opzich heb iknog wel meer geld maar dit was alles wat ik komende tijd aan heli's wil uitgeven.
Crash gebruik ik dan wel gewoon ander geld;)
Die 200/300 is om hem vliegend te krijgen niet voor spares / upgrades

Zijn dit de beruchte woodies?

Laatst bewerkt door een moderator:
Boodschappenlijstje ;)

Thunder Tiger Mini Titan E325 Electric 3D Helicopter Kit w/Motor and 40A ESC

199.99 US Dollars (USD) = 137.27 Euro (EUR)
[TTR4710-K11] Thunder Tiger Mini Titan E325 Electric 3D Helicopter Kit w/Motor and 40A ESC

Futaba GY401 Gyro + S9650 Servo
189.95 US Dollars (USD) = 130.38 Euro (EUR)
eBay Express: Futaba GY401 Gyro + S9650 Servo GY 401 for Trex 450 - Description

Align woodies
12.99 US Dollars (USD) = 8.92 Euro (EUR)
[AGNHS1158-01] Align 325 Pro Wood Blade (Red/White)-01.htm

Wat mis ik, behalve verzend kosten douane en inklarings kosten?
Kan ik nog iets ergens goedkoper krijgen?
Ik had ook ergens iets gelezen dar er een 'standard' servo voor de gyro te zwaar was, hopenlijk niet deze??​

Laatst bewerkt door een moderator:
die ellen lange topics altijd over de keuze van helikoptertjes, verdiep je gewoon in deze tak en lees t forum goed door, ALLES is al zon beetje 100 keer de revu gepasseerd.... en maak dan je gewoon je eigen keuze! Als je al zo moet rekenen en dergelijke om alleen al je heli aan te schaffen kun je er beter misschien nog ff mee wachten...vind ik dan he...

succes!

Ben het met Bartjuuuuhhh eens...verdiep je eerst eens wat meer in de materie en de mogelijkheden.

Dat lijstje wat je gemaakt hebt is leuk , je vergeet echter de lipo's, lader, balancer.

Back