Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt Bart,
Misschien is er wel teveel te lezen...
Toen ik ooit begon, werd ik ook geholpen...
Daarom zit ik 25 jaar later nog steeds in de hobby.
Aub, Leef je een beetje in ....of sla deze topics gewoon over.
Hij is gewoon enthousiast!
Eric
Jij vergeet het topic goed door te lezenDat lijstje wat je gemaakt hebt is leuk , je vergeet echter de lipo's, lader, balancer.
Daar heb ik dan weer een reactie op, als je dingen leest over de E-sky king zijn sommige mensen heel positief en anderen heel negatief. Ik vraag binnenkort wel wat meer informatie aan de helivliegers op onze vliegclub.ik snap je insteek maar als ik wat overwil slaan dan doe ik dat zeker, blijkbaar niet enthousiast genoeg om ff zelf vanalles op te zoeken en te vergelijken, kijk als je dan met duidelijke vragen komt waaraan je kan zien dat iemand zich heeft ingelezen...........
er staat juist zoveel op dit forum door dit soort leden, dank u!
Alleen niet ofdat iets van mijn boodschappen lijstje ergens (veel) goedkoper te krijgen isPasqual heeft gelijk, vergeet die 1800 Mah lipo maar, daar gaat het niet mee....
Ik denk dat we/ik nu zo'n beetje alles beantwoord hebben wat je kan vragen en de rest weet je nu te vinden, dus sla je slag of spaar nog even door...![]()
Eric
En is dat dit?je hebt meer aan een redelijke setup die goed en makkelijk te vliegen is als beginnen.
Je zet me wel aan het denken...Ik zou gewoon op je verjaardag wachten! Wie weet wat voor ontwikkelingen zich voordoen de komende maanden... Misshcien wil je tegen die tijd iets heel anders. Ik zou eens gaan kijken of je ergen lessen kunt nemen. Dan weet je tenminste wat je gaat kopen. Wie weet heb je er wel helemaal geen zin meer in na een paar lessen. Dan zou het wel heel zonde zijn allemaal! Het is in het begin niet zo makkelijk en je moet niet verwachten dat je na een maand meer kunt dan een beetje hoveren en voorzichtich tail in heen en weer bewegen.
Ik wil toch nog even reageren,Ooh dus je wil geen kranten lopen of in de kasmaar wel een heli..
Duhhh gewoon werken wat je kan als je iets wil kopen en niet zo kieskeurig zijn.. werk is werk en geld is geld.
Mzzl
hard werkende Bart
Denk niet dat dat nou echt veeeel meer is ofzo mar ik hou er toch stiekem wel rekening meeLeuk die lijstjes die je maakt maar je vergeet aardig wat kosten in je berekening mee te nemen. Nergens neem je de verzendkosten mee en ook nergens de BTW en inklaringskosten. Dan zij die prijzen die je heb gevonden niet zo heel interessant meer.
YouTube - Bert Magbanua flying the Mini-Titan on 4s 9/9/2007En 4S gaat niet als je een Titan koopt met standaard regelaar en motor.
Tot nu toe alleen maar in Nederland besteld, is dit gewoon aan de deur?Maar zoals gezegd ik hou er stiekem wel rekening mee????
---------
ik zou er maar GEWOON rekening mee houden dan kan t alleen maar meevallen. bij mij persoonlijk gaat t vaak goed maar er zit gewoon een kans in dat je zo een paar tientjes moet bij betalen...
Denk niet dat dat nou echt veeeel meer is ofzo mar ik hou er toch stiekem wel rekening mee
Maar van de winkel waar ik de heli wil kopen, gebeurt dit vaak niet, hobby city verstuurd het als toy parts en ik denk dat de servo's en gyro niet echt opvallen.
Maar zoals gezegd ik hou er stiekem wel rekening mee![]()
Uit dit topicGelijk bestellen dan maar....
Ach dat zegt nog niks als er Toyparts op staat. Ik kreeg toevallig gister nog een (klein) pakketje binnen uit de US dat ongeveer 45 euro was qua waarde en er stond gift op en ook toy parts. Mooi aan de deur 17 euro inklaringskosten en 11 euro BTW moeten betalen. Toen was dat kleine pakketjes van 45 euro in eens 73 euro. Daar gaat je voordeel.
140 euro Heli + 30 euro verzenden + 17 euro inklaringskosten + 30 euro btw = 217 euro totaal. De heli kan je voor een paar euro meer in NL krijgen. Ik zou hem daarom zelf lekker in NL kopen. Heb je tenminste ook nog service in de buurt als iets niet lukt of er iets kapot is. Heb je geluk heb je idd 47 euro voordeel maar uit de US wordt de kans steeds kleiner dat je er voordeel uithaalt. Een heli is toch wel wat groter en dat pikken ze er bijna altijd wel uit.
Als ik nou een fatsoenlijke modelbouw winkel in de buurt had...en de heli heb ik hier gekocht. Betaal geen invoer, inklarings en btw.
[TTR4711-K12] Thunder Tiger Mini Titan E325 SE Electric 3D Helicopter Kit w/Motor, ESC, Carbon Main Blade