Ik was gister aan het vliegen met mijn heli op een plek waar ik net even meer ruimte had dan normaal.
Hoewel ik voor mijn gevoel net zo ver ging als dat ik normaal ging verloor ik toch 2x controle over mijn heli waarbij het in de bebossing terecht kwam.
Maar daar begon dus het probleem ik zag niet precies waar hij terecht kwam en het was een en al bebossing, struiken, bomen, bosjes enz.
Probeer dan maar een eens kleine heli (45graden) (30/40cm) te vinden.
Nu vroeg ik me af, je hebt van die keyfinders ofzo dat je op een knopje kan drukken en dat je sleutels geluid maken? Is zoiets er voor heli's? En dan bedoel ik eigenlijk niet precies hetzelfde maar dan 10x zo duur omdat het voor de heli hobby is. Maar gewoon een handige goede (lichte) oplossing.
Dat ik aan mijn heli kan maken, wat een harde piep geluid oid geeft als ik op een knopje druk...
ps: de heli wel weer gevonden, onbeschadigd!
Dus ik bedoel zoiets.
Maar dan misschien een iets goedkoper ebay prulletje
Hoewel ik voor mijn gevoel net zo ver ging als dat ik normaal ging verloor ik toch 2x controle over mijn heli waarbij het in de bebossing terecht kwam.
Maar daar begon dus het probleem ik zag niet precies waar hij terecht kwam en het was een en al bebossing, struiken, bomen, bosjes enz.
Probeer dan maar een eens kleine heli (45graden) (30/40cm) te vinden.
Nu vroeg ik me af, je hebt van die keyfinders ofzo dat je op een knopje kan drukken en dat je sleutels geluid maken? Is zoiets er voor heli's? En dan bedoel ik eigenlijk niet precies hetzelfde maar dan 10x zo duur omdat het voor de heli hobby is. Maar gewoon een handige goede (lichte) oplossing.
Dat ik aan mijn heli kan maken, wat een harde piep geluid oid geeft als ik op een knopje druk...
ps: de heli wel weer gevonden, onbeschadigd!
Dus ik bedoel zoiets.

http://www.icadeau.nl/nl/keyfinder-sleutelzoeker-sleutelvinderHoe werkt het:
Bevestig de slechts 20 gram wegende keyfinder aan uw sleutelbos. De zender, vermomd als creditcard, bergt u bijvoorbeeld op in uw portemonnee. Wanneer u uw sleutels niet kunt vinden is één druk op de knop van de zender het enige wat u hoeft te doen om de keyfinder te alarmeren. Door de nieuwste RF-technologie gaat het signaal zelfs doorheen muren. De keyfinder meldt u door licht en geluidsignalen waar uw sleutels zich hebben verstopt!
Eigenschappen:
- Handig sleutelhanger/bankkaart formaat
- De levensduur van de meegeleverde batterijen is 1 jaar. Maakt gebruik van CR2032 & CR2016 knoopcel batterijen.
- RF-technologie is 100% veilig, deze techniek wordt vaak in bedrijven gebruikt.
- Bereik van 40m
Maar dan misschien een iets goedkoper ebay prulletje
Laatst bewerkt: