Zo ik heb afgelopen weekend m'n Mustang even professioneel afgeschreven
Lekker aan het vliegen en maar ging iets te ver, vervolgens een lastig zonnetje en ik was met geknepen oogjes mijn vliegtuig aan het volgen. Hmmm... komt ie nou op me af of ga ik nog verder bij me vandaan? Cool blijven en even checken. Hmm hij maakt wel rare capriolen en m'n hart gaat iets harder kloppen...
Bocht naar links is idd ook links dus ik vlieg van me af duidelijk, dan maar even een bochtje draaien op gevoel want het werdt steeds moeilijker om dit te zien. En jeetje wat gaat ie toch nog snel zo met een windje in de rug

. Heel even had ik hem op het juiste spoor ( 7:38 Youtube ) en vervolgens een stall of een windvlaag of iets ( vlieg langs een rij bomen waar de wind overheen waait ) en vliegtuig duikelt naar beneden. Nu zit het vliegtuig zo laag dat mijn zicht wordt belemmert omdat ik door bomen en takken heen moet kijken naar een stipje aan de horizon. Ik had al door dat dit het niet meer ging worden en zodra ie uit het zicht was heb ik de motor maar uit gezet...
Met de stille hoop dat ik misschien nog wat geluk zou hebben
Na 2 weilanden uitgelopen te zijn ben ik het erf van een boer opgegaan en daar lag ie compleet gedemonteerd.
Jammer...
Hier de laatste beelden, geen topkwaliteit maar altijd leuk om te zien
YouTube [URL="
- Art Tech Mustang Crash with Onboard camera[/URL]
"Out of Sight, Out of Control"
P.S. Geldt niet voor FPV'rs ;-)