Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi.hoi,hoi,
daar zijn we weer. ik heb alle electronica vervangen en heb al een paar keer gevlogen op het grasveld hier in de buurt. en ik moet zeggen dat het al aardig lukt. eerst circeltjes en dan achten gevlogen en afkloppen, nog geen ernstige crash gehad).
hehe, ben zelfs niet de enige die gebruikt maakt van het grasveld. ben al iemand met een helicopter en een klein vliegtuig (ook een foamie) tegengekomen tijdens het wandelen met de hondjes.
maar wat ik me eigenlijk afvraag:
gebruiken jullie nu veel de rudder bij het vliegen of zoals ik eigenlijk alleen de rolroeren (in combinatie met het hoogteroer)?
oja, er is wel een club hier niet zooo ver uit de buurt, maar grasveldje hier achterom is ideaal: weinig mensen en in de verte geen bebouwde kom.
ik heb zelfs het vliegtuigje en zender in de kofferbak liggen, zodat wanneer ik zin heb om te vliegen gewoon in de auto stap ;-)
Bij staartloze toestellen kun je de elevator niet gebruiken, want die is afwezig![]()