KOKAM Li-Poly accu's

De lader die Rudie beschrijft (400, 800 en 1200 mAh / 2 of 3 cellen) werkt uitstekend 8) .

kan niet wachten!

heb net te horgen gekregen dat de nieuwe video kaart die ik had besteld niet gemaakt wordt.. (en over 1 maand een nieuwe serie uit komt in de zelfde prijs klasse) dus voor het volgende maandloontje ;)

dus... hoe eerder hoe beter nu :D

mvg
Rico.

Uit de 'Neuheiten' van Schulze, software versie 8.xx voor de isl6 serie (330d,430d,530d..) laders, setje e-proms + nieuwe handleiding €30,-- of € 40,-- :?: :?: leverbaar van af april 2003, lader met een pré-v7.xx software moeten in de fabriek worden aangepast...€ 79,-- :?: :?:

Die zunehmende Verbreitung der Lithium-Ionen Akkus (dazu
zählen auch die Li-Polymer Akkus) veranlasste uns, die
Software der isl 6 Serie zu erweitern.
So können jetzt Ni-Cd, Ni-MH, Blei-, Li-Mn(Tadiran), Liion
und Lithium Polymerzellen (Kokam) nicht nur am
Ladeausgang 2, sondern auch am Ausgang 1 mit hohen
Strömen und Zellenzahlen geladen werden.

Darüberhinaus haben wir die Automatikfunktionen (und damit
auch die Pflegeprogramme) weiter ausgebaut, so
daß diese Funktionen auch bei Ni-MH Akkus zur Verfügung
stehen.

Achtung - neue Web Adressen -www.schulze-elektronik-gmbh.de

Deze update zou ook voor Graupner (door Schulze gebouwde modellen) gelden...

Dirk zei:
Uit de 'Neuheiten' van Schulze, software versie 8.xx voor de isl6 serie (330d,430d,530d..) laders, setje e-proms + nieuwe handleiding €30,-- of € 40,-- :?: :?: leverbaar van af april 2003, lader met een pré-v7.xx software moeten in de fabriek worden aangepast...€ 79,-- :?: :?:

Deze update zou ook voor Graupner (door Schulze gebouwde modellen) gelden...

yiiihaaaaaa!!! Net waarop ik zit te wachten!!! oo, en je kan zelfs rechtstreeks bij shulze bestellen? Wedden dat ik de eerste Belg ben die die softwareupdate heeft? :lol: :wink:

enne, Bert, als je me (eigenlijk mijn lader) nu nog eens durft uit te lachen dat een shulze lader maar 3 cellen met 330 mha kan laden: :twisted: :alien: :tank: :sniper: :fuckyou2: :wink: (leuk om al die agressieve emoticons die "taboe" zijn eens uit te proberen! :wink: )

8) Niels 8)

In iedergeval de volgende Graupner Laders zijn ISL-6 'compatible' :

mc-ULTRA DUO, mc-ULTRA DUO PLUS,
mc-ULTRA DUO PLUS II, mc-ULTRA DUO PROFI.

niels polfliet zei:
.....yiiihaaaaaa!!! Net waarop ik zit te wachten!!! oo, en je kan zelfs rechtstreeks bij shulze bestellen? Wedden dat ik de eerste Belg ben die die softwareupdate heeft? :lol: :wink:

Vast niet... IMA had al een partijtje schulzes laten updaten.
Lekker belangrijk trouwens of je de eerste bent. :wink: :roll:

Back