KOLDERSTOK BATAVIA / HAARLEM

Discussie in 'Bouwverslagen historische schepen' gestart door Heinrich, 28 feb 2020.

  1. Jaques

    Jaques Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 mei 2016
    Berichten:
    5.718
    Locatie:
    Tilburg
    Zoiets had ik mij er ook bij voorgesteld :D:D maar zo kan het ook, blij je eens in het echt te zien mijn vriend, ook een mooi schip trouwens....
    Nog succes met de zaken en we hopen snel weer wat vooruitgang van je te zien Heinrich, en de groeten aan Anna :):)
     
    Heinrich vindt dit leuk.
  2. TIMBERWOLF

    TIMBERWOLF Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    12.570
    Locatie:
    noord-holland
    Zeer mooi geworden. :worship:
     
  3. Mees Ippel

    Mees Ippel

    Lid geworden:
    6 jun 2006
    Berichten:
    1.690
    Locatie:
    Werkendam
    Goed bezig hoor daar in het verre oosten.
     
  4. Heinrich

    Heinrich

    Lid geworden:
    26 jan 2020
    Berichten:
    2.382
    Locatie:
    China
    @Ronk Baie dankie Ronk. Die vordering is net baie stadig deesdae maar anders kan dit nou nie.

    @cees050 Dankie Cees. So n hoed het ek nog nooit gehad nie - maar baard en pijp wel!:)
     
  5. Heinrich

    Heinrich

    Lid geworden:
    26 jan 2020
    Berichten:
    2.382
    Locatie:
    China
    @TIMBERWOLF Baie dankie vir die compliment Timber! Dis lekker om weer iets te berig oor die Haarlem.

    @Mees Ippel Bezig die is ek beslis, Mees!
     
  6. Heinrich

    Heinrich

    Lid geworden:
    26 jan 2020
    Berichten:
    2.382
    Locatie:
    China
    @Jaques :rofl::rofl: Dit glo ek goed Koos! Ek weet nou nie wat jy gedink het hoe ek lijk nie, maar mens se imagination en die werklikheid is mos maar amper altijd verskillend! Met Anna gaan dit goed - net baie bezig. Nantong het nou n nuwe tonnel gebouw en die is ook haar verantwoordelikheid. Die "bezigheid" is nou nie eintlik n bezigheid nie, Koos - ek maak nie geld nie. Dis nou maar net n manier van dankie zeg vir alle vriendelijkheid wat ek hier ontvang.
     
    Pingu57 vindt dit leuk.
  7. Eduard

    Eduard

    Lid geworden:
    26 mei 2020
    Berichten:
    323
    Locatie:
    de Meern
    Mooi stukje werk zeg. Ik vind de kleuren ook mooi. :thumbsup:
     
    Heinrich vindt dit leuk.
  8. Heinrich

    Heinrich

    Lid geworden:
    26 jan 2020
    Berichten:
    2.382
    Locatie:
    China
    @Eduard Baie dankie Eduard. Dit sou makliker gewees het as ek by rooi gehou het, maar die maroon en geel lyk darem so iets anders.
     
  9. Erg mooi Heinrich, ziet er bijzonder mooi uit . Ik kan er nog wat van leren :worship:
     
  10. Heinrich

    Heinrich

    Lid geworden:
    26 jan 2020
    Berichten:
    2.382
    Locatie:
    China
    @Flying Scotsman Baie dankie vir die mooi woorde Henk. Hopefully I can devote more time to her in the not too distant future!
     
  11. P Voogt

    P Voogt Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    1 mei 2020
    Berichten:
    2.026
    Locatie:
    Woudrichem
    Hoi Heinrich,
    Hier ook baie dankie voor al de inspanning voor het Bluenose project. Gezien het begin van het bouwverslag op het SOS zal er hier ook wel snel wat worden geplaatst. De mede forummers zijn gewaarschuwd!
    Ik ben in ieder geval om en heb al een bestelling via Heinrich geplaatst. Na de Lee komt de Bluenose aan de beurt.
    Gr. Peter
     
  12. Heinrich

    Heinrich

    Lid geworden:
    26 jan 2020
    Berichten:
    2.382
    Locatie:
    China
    @P Voogt Hello Peter. Baie dankie vir die mooi woorde oor Bluenose. Ja, ek het begin met die bouwverslag op SOS en sal inderdaad ook op modelbouwforum.nl n bouwverslag plaas!:) En vele dank vir die bestelling en die support. Soos jy kan sien op SOS het ons nou al 24 bestellings waarvan 7 al afgelewer is.
     
    Pingu57 en P Voogt vinden dit leuk.
  13. Heinrich

    Heinrich

    Lid geworden:
    26 jan 2020
    Berichten:
    2.382
    Locatie:
    China
  14. Pingu57

    Pingu57 Forum veteraan

    Lid geworden:
    14 dec 2014
    Berichten:
    8.176
    Locatie:
    Leeuwarden
    Jullie ook een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar gewenst Heinrich:):)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2020
    Heinrich en P Voogt vinden dit leuk.
  15. Jaques

    Jaques Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 mei 2016
    Berichten:
    5.718
    Locatie:
    Tilburg
    Fijne feestdagen ook voor jou, Anna en de rest van de familie my friend :thumbsup::thumbsup:
     
    Heinrich en P Voogt vinden dit leuk.
  16. Fijne feestdagen voor jou en Anna:beer:
     
    Heinrich en P Voogt vinden dit leuk.
  17. Hans Groenenberg

    Hans Groenenberg Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 nov 2014
    Berichten:
    6.063
    Locatie:
    Oud Beijerland
    Fijne feestdagen!
     
    Heinrich vindt dit leuk.
  18. Pingu57

    Pingu57 Forum veteraan

    Lid geworden:
    14 dec 2014
    Berichten:
    8.176
    Locatie:
    Leeuwarden
    Jullie mogen zeker twee keer nieuwjaar vieren Heinrich ?? :D:D
     
    Heinrich vindt dit leuk.
  19. Wodkadrinker

    Wodkadrinker

    Lid geworden:
    19 mei 2009
    Berichten:
    146
    Locatie:
    Rijswijk ZH
    Ik denk het wel 6 uur tijdsverschil tussen China en Zuid Afrika, zelfs nog in 2021 vieren de Chinezen nog hun eigenlijke nieuwjaar.
    Ook ik mag 2 x nieuwjaar, Kerst en de andere feestdagen vieren , tijdsverschil met Rusland ( Moskou ) is 2 uur later daar .
    Als we het goed doen, vieren de Russen ook nog hun Oude Nieuwjaar volgens de oude traditie , Kerst is op 7 januari altijd.
    De Russisch Orthodoxe kerk heeft een andere kalender van oorsprong dan nu dus alle feestdagen daar zijn veelal op andere data dan hier in Nederland.

    om de verwarring niet te groot te maken, ik ben gewoon een Hollander en mijn vrouw komt oorspronkelijk uit regio Moskou dus is Russisch maar met dubbel paspoort. Vandaar ook mijn forumnaam Wodkadrinker, al drink ik geen druppel alcohol, dit uit principe en heeft niets met geloof te maken maar meer met eigen gedrag.

    groet Cor
     
  20. Pingu57

    Pingu57 Forum veteraan

    Lid geworden:
    14 dec 2014
    Berichten:
    8.176
    Locatie:
    Leeuwarden
    Wij zijn Bulgaars Orthodox, en wij vieren de kerst gewoon op 25 december, maar het Chinese Nieuwjaar is op 11 of 12 Februari geloof ik, ( vandaar mijn vraag).
     
    Heinrich vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina