Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op mijn website laat ik met een foto-verslag zien hoe je de poorten op een vrij algemene manier kunt uitsnijden. (www.pietsan.nl op de pagina; vaardigheden 3)Goede middag iedereen,
mijn naam is jan schotel en ik ben bezig met de bouw van de Duyfken, mijn eerste kiellegging. Ik ben zover dat ik de kanonsluiken in de romp kan gaan maken. Hiertoe moet ik de romp 11x11 mm openzagen Mijn vraag is, Wat is hiervoor de beste methode, gat boren en verder uitvijlen of zagen??
Erg netjes gemaakt!Ik worstel een beetje met het touwwerk van de Duyfken. Er zit verschil tussen de tekst en de foto's in de handleiding. Dat wat betreft de kleur. Ook wordt er verwezen naar witte draad van 0.5 mm welke niet in de doos zit. Daarnaast kom ik bruine draad 0.5 te kort. Ik heb die al plaatselijk vervangen door 0.8.
Ik heb gelezen dat Hans Groenenberg draad heeft bijbesteld. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of heb ik iets fout gedaan?
Ik ben zover:
Bekijk bijlage 310529
En heb dit nog aan draad;
Bekijk bijlage 310530
Omgekeerd wil zeggen dat ik waar mogelijk bij het belegpunt begin en dan de draad door de blokjes naar het startpunt rijg. Dan knip ik de draad af, knoop het bij het startpunt vast en span het definitief.
Die is onderwegEn nu alleen het duifje nog.
Heel netjes geschilderd. En dat op deze schaal.
Met de witkwast lukt het niet. Ik heb een penseel teruggesnoeid tot twee of drie haren.Heel netjes geschilderd. En dat op deze schaal.