Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij geen Exotek kloon. Ik heb namelijk geen Tamiya F1 onderdelen.
Ik dacht het simpel te houden door een F1 versie te maken van de X10 (zonder tubes dit keer;-) ). De tekening heb je al en alex heeft de maten al voor me gepost.
Dat is goed te doen toch?
Ik zal een opzetje maken en zaterdag meenemen oké?
Halewijn
Natuurlijk niet maar je bent al jaren bezig met zieltjes winnen voor de PRO10 en dat is je goed gelukt maar dan ben je er zelf niet en dat vindt ik wel jammer.Dat kon niet, aangezien ik ook wisseldiensten draai maar dat maakt verder niet uit hoor Stephan.![]()
Ah, dat wordt dan net als de Corally?
Heb je het gemaild?
Neem zaterdag maar mee. Ben benieuwd.
Gr. Niels
Hoi Niels,
Ik bedoelde de tekening van de X10 die je ingescand hebt.
Ik neem zaterdag een ontwerp mee.
Even een andere vraag voor de tech-cracks onder ons.
Ik wil vrijdag een zachtere voorveer proberen. Ik moet dan wel andere veren dan Xray gebruiken. Ik heb 0.2 spings van Associated. Enkel zijn deze veren 0,8mm (6,3mm) langer dan die van Xray (5,5mm). Moet ik die lengte verschil nog compenseren in het weglaten van (4 x 0,2mm) 0,8mm shims om de lente van de as hetzelfde te laten?
Alvast bedankt!
Halewijn
Ziet er mooi uit Thomas! Zet je chassis minimaal op 7mm rijhoogte als je het nog niet gedaan hebt. Die zijkanten van het chassis zullen anders in de kantinebocht de grond raken.
Het is even bekijken of je je electronica zo aan de buitenkant wilt plaatsen. Mijn saddlepacks liggen ook wat naar buiten en heb nu 2 x gehad dat één saddle beschadigd is door een inslag in de zijkant . Vorig jaar één doormidden en 2 weken geleden weer één met een gat erin en deze keer ging het niet eens zo hard. Komt niet vaak voor maar als je pech hebt wel. Zo ook met de regelaar van martin vorig jaar die in meerdere stukken lag door een t-bone.
Persoonlijk zou ik de regelaar gewoon voor de accu plaatsen in het midden als je er plaats voor hebt. Kan die nooit beschadigd worden.
Normaal gebruik je bij deze veren 1/12 asjes, dus die van je x12 passen wss wel met deze veren.
ik heb ze zelf ook altijd op mijn corally's gehad.Volgens mij een van de betere tubes op de markt.