Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals beloofd zou ik voor de mensen die hem nog niet gezien hebben afgelopen vrijdag, nog wat foto's plaatsen van mijn:
XRAY X10 Link Tube Wide Ed.
Heb met het nwe chassis dus afgelopen vrijdag meegereden en het rijden met tubes is me heel goed bevallen!!!
Ik heb nog meer foto's, zal eens kijken of ik daar een topic in de bouwsectie van ga maken.
Nogmaals een woord van dank aan Niels voor de tekening en Hans voor het frezen. Puik werk heren.
Halewijn
Niemand die de NK van aankomend weekend mee rijd?mvg Roy
Ook in geschreven......... heb er zin in....Ik zal aankomend weekend alleen de ZAC rijden. NK HFCC laat ik schieten. Heb ook nog andere plannen dit weekend.![]()
Hey Niels, alle gaatjes waren op de juiste plaats enkel idd wat Kees al schreef waren de gaatjes van de link toch nog iets te ver naar achteren. Maar door de vindingrijkheid van Kees is dat alweer opgelost. Binnenkort als je tijd en zin hebt de F1 maken?Hey dat ziet er ook alweer zo goed uit. Hoe was de pasvorm van het chassis Halewijn? Alle gaatjes op de juiste plek? Gr. Niels
Gaaf Kees, mooi rood is niet lelijk zeg ik altijdNog nieuwe blingbling voor de PX10W binnen gekregen.
Ik ook, nu maar hopen dat het droog blijft:-|....Ook in geschreven......... heb er zin in....