koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Okee, wordt ik gek of kan je op die link niks veranderen of moet ik ergens anders iets downloaden? I'm a bit of an ICT nOOb ;)

yOOOOO le WhOOt! :D

Gelukt, okee dan... Kunnen we daar ook weer mee aan de slag en wat info heen en weer ruilen indien nodig... Thanx! :D

Zoals beloofd zou ik voor de mensen die hem nog niet gezien hebben afgelopen vrijdag, nog wat foto's plaatsen van mijn:

XRAY X10 Link Tube Wide Ed.

2012-04-13131219-1.jpg

2012-04-13131247-1.jpg

2012-04-13131323-1.jpg

2012-04-13131337-1.jpg

Zoek de verschillen met het oude chassis:

2012-04-06210002-1.jpg

Heb met het nwe chassis dus afgelopen vrijdag meegereden en het rijden met tubes is me heel goed bevallen!!!

Ik heb nog meer foto's, zal eens kijken of ik daar een topic in de bouwsectie van ga maken.

Nogmaals een woord van dank aan Niels voor de tekening en Hans voor het frezen. Puik werk heren:D.

Halewijn

Zoals beloofd zou ik voor de mensen die hem nog niet gezien hebben afgelopen vrijdag, nog wat foto's plaatsen van mijn:

XRAY X10 Link Tube Wide Ed.

Heb met het nwe chassis dus afgelopen vrijdag meegereden en het rijden met tubes is me heel goed bevallen!!!

Ik heb nog meer foto's, zal eens kijken of ik daar een topic in de bouwsectie van ga maken.

Nogmaals een woord van dank aan Niels voor de tekening en Hans voor het frezen. Puik werk heren:D.

Halewijn

Hey dat ziet er ook alweer zo goed uit. Hoe was de pasvorm van het chassis Halewijn? Alle gaatjes op de juiste plek? ;-)

Gr. Niels

Kon geen geschikte Tamiya TRF topic vinden dus vraag het hier maar.

Wat is het verschil (behalve de kleur dan) tussen de blauwe Tamiya TRF O-ringen en de transparante TRF O-ringen die bij de trf schokbreker en de rebuild kitjes zitten?

Even uit nieuwsgierigheid, is er wel eens iemand geweest die met een rc devil kopie heeft gereden? Zie al jullie mooie bouwverslagen en ben eigenlijk wel benieuwd wat die auto nou beter maakt dan een corally asso of crc..

Waarschijnlijk het materiaal of de stevigheid van de ringetjes Alexander. Anders zou ik het ook niet weten. Misschien Jilles eens vragen op facebook ofzo?

De RC-Devil is niet per definitie beter of slechter. Er is een heleboel wat je aan deze auto kan af- en instellen. Dat kan hem beter maken in de handen van iemand die er mee om kan gaan of juist slechter maken als het andersom is. Verder is denk ik dé reden dat je ze zo weinig ziet rijden dat de aanschafprijs zo ontzettend hoog is.

Niemand die de NK van aankomend weekend mee rijd?
@Alex....De verschillen zitten in de shore rating van het rubber van de ringen.
Ik rij zelf met de Kyosho X-seals in de shocks.
Heb afgelopen jaar na een kleine lekkage deze toegepast en heb tot nu toe mijn shocks nog niet hoeven te rebuilden ivm lekkage.

mvg Roy

ok, en wat doet die blauwe dan beter / slechter dan de transparante? ;)

Heb wel op rc tech gelezen dat de blauwe trf O-ringen eerst 20 minuten in de olie moet liggen zodat deze wat olie opzuigt en wat groter wordt en je nog extra shims moet gebruiken anders gaat het lekken? Beetje vaag.

Jilles gebruikt de blauwe muchmore o-ringen wat ik zo lees maar ja die herbouwt de schokbrekers na elke wedstrijd of training dus of ik daar wat aan heb?

Laatst bewerkt:
Ik zal aankomend weekend alleen de ZAC rijden. NK HFCC laat ik schieten. Heb ook nog andere plannen dit weekend. :D

Mooi Kees!

Ziet er gaaf uit, maakt het wel meer af zo alles in het rood! :D

Standoffs van Axial? Ziet er goed uit. Waar heb je ze vandaan gehaald? Ik zag ze namelijk ook bij RC-connect op de site staan dus kennelijk zijn ze hier ook te bestellen.

Thx heren, de kleur van sommige delen van crc zijn iets anders, dus daar komen wss ook axial posts op. uit DE kon ze in NL niet vinden, rc-connect dus.

Hey dat ziet er ook alweer zo goed uit. Hoe was de pasvorm van het chassis Halewijn? Alle gaatjes op de juiste plek? Gr. Niels
Hey Niels, alle gaatjes waren op de juiste plaats enkel idd wat Kees al schreef waren de gaatjes van de link toch nog iets te ver naar achteren. Maar door de vindingrijkheid van Kees is dat alweer opgelost. Binnenkort als je tijd en zin hebt de F1 maken?

Nog nieuwe blingbling voor de PX10W binnen gekregen.
Gaaf Kees, mooi rood is niet lelijk zeg ik altijd;)

Ook in geschreven......... heb er zin in....
Ik ook, nu maar hopen dat het droog blijft:-|....

Halewijn

Back