Thx.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oorspronkelijk geplaatst door memphis_maffia
Ik ben ook weer in het bezit van een oude liefde, de Tamiya F103.
ff mail sturen naar Mylaps.. Contact support - MYLAPS Sports Timing wordt je keurig geholpenEven een kleine off topic
Ik heb een nieuwe mylaps transponder en die wil ik graag registreren nou heb ik een account aan gemaakt op mylaps en in mijn account wil ik een transponder registreren nou geef ik in het transponder nummer balkje in mijn 7 getallige nummer in en en bij id card kan je alleen 0 tot en met 9 invullen ik kies 0 en dan druk ik op registreren en dan zegt die interne fout en al een paar keer geprobeert maar hij geeft steeds weer de zelfde fout???!???
Kan iemand mijn helpen???????
Alvast bedankt!
Interne fout?
Dan dien je je pc uit elkaar te halen, daar zit het probleem.
Gewoon niet registreren, hij doet het toch wel.
Wel het nummer opgeven als je je inschrijft voor het NK op de MACH
Oh, je gaat trakteren?
Doe mij maar slagroomgebak, mocca is niet mijn ding......
Haha nou dat zal wel!!!
Ik heb me net ingeschreven martin en ik heb ook nog een iets leuks voor het aankomende nk op de mach![]()
@Robert S.
Je had gelijk...en ik niet.... (kwestie van mazzel)
Het is de reactiekracht van de het pinion tandje dat de boel omhoog brengt en dus een tegengesteld koppel inbrengt op de black box, die is groter dan het moment door mij aangegeven aangebracht op de wielas.
1 biertje tegoed voor jou..
Pass you soon at the track..!!
Ja het was toch heel gezellig.. vooral de kantine medewerker.... hahahaha 05.15uur.... vroeg op af laat naar bed....@Veteq
Het was een leuk uurtje vanmiddag / avond in het clubhuis (met als oorzaak die bliksemse regen:cryGelijk of ongelijk is niet belangrijk... Wat feitelijk is daarentegen wel.
Biertje is geaccepteerd!!
Hhmmm,...Eerst alcohol schenken en dan om m'n oren rijden...
Ik neem het biertje wel,...![]()
SILVER SERIES – Sensored Brushless Motor – 10.5 T Star nieuwe motor van corally, ziet er iig mooi uit
SILVER SERIES – Sensored Brushless Motor – 10.5 T Star nieuwe motor van corally, ziet er iig mooi uit