koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Oorspronkelijk geplaatst door memphis_maffia
Ik ben ook weer in het bezit van een oude liefde, de Tamiya F103.

Helemaal goed!!:thumbsup: Ook leuk als alternatief op een mooie zomerdag!!

Waar blijft eigenlijk de nieuwe serpent 1/10 scale electric F1?? Anybody..??

Even een kleine off topic

Ik heb een nieuwe mylaps transponder en die wil ik graag registreren nou heb ik een account aan gemaakt op mylaps en in mijn account wil ik een transponder registreren nou geef ik in het transponder nummer balkje in mijn 7 getallige nummer in en en bij id card kan je alleen 0 tot en met 9 invullen ik kies 0 en dan druk ik op registreren en dan zegt die interne fout en al een paar keer geprobeert maar hij geeft steeds weer de zelfde fout???!???

Kan iemand mijn helpen???????
Alvast bedankt!

Even een kleine off topic

Ik heb een nieuwe mylaps transponder en die wil ik graag registreren nou heb ik een account aan gemaakt op mylaps en in mijn account wil ik een transponder registreren nou geef ik in het transponder nummer balkje in mijn 7 getallige nummer in en en bij id card kan je alleen 0 tot en met 9 invullen ik kies 0 en dan druk ik op registreren en dan zegt die interne fout en al een paar keer geprobeert maar hij geeft steeds weer de zelfde fout???!???

Kan iemand mijn helpen???????
Alvast bedankt!
ff mail sturen naar Mylaps.. Contact support - MYLAPS Sports Timing wordt je keurig geholpen

Oldskool rocks, mooie kap.

Mee eens :thumbsup: maar het kan nog meer "Oldskool":
VF1 race at Tamiya - YouTube

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
@Robert S.
Je had gelijk...en ik niet....:confused: (kwestie van mazzel;))
Het is de reactiekracht van de het pinion tandje dat de boel omhoog brengt en dus een tegengesteld koppel inbrengt op de black box, die is groter dan het moment door mij aangegeven aangebracht op de wielas.

1 biertje tegoed voor jou..

Pass you soon at the track..!!

@Robert S.
Je had gelijk...en ik niet.... (kwestie van mazzel)
Het is de reactiekracht van de het pinion tandje dat de boel omhoog brengt en dus een tegengesteld koppel inbrengt op de black box, die is groter dan het moment door mij aangegeven aangebracht op de wielas.

1 biertje tegoed voor jou..

@Veteq
Het was een leuk uurtje vanmiddag / avond in het clubhuis (met als oorzaak die bliksemse regen:cry:) Gelijk of ongelijk is niet belangrijk... Wat feitelijk is daarentegen wel.;)

Biertje is geaccepteerd!!

Pass you soon at the track..!!

Hhmmm,...Eerst alcohol schenken en dan om m'n oren rijden...:confused:

Ik neem het biertje wel,...:thumbsup:

@Veteq
Het was een leuk uurtje vanmiddag / avond in het clubhuis (met als oorzaak die bliksemse regen:cry:) Gelijk of ongelijk is niet belangrijk... Wat feitelijk is daarentegen wel.;)

Biertje is geaccepteerd!!

Hhmmm,...Eerst alcohol schenken en dan om m'n oren rijden...:confused:

Ik neem het biertje wel,...:thumbsup:
Ja het was toch heel gezellig.. vooral de kantine medewerker.... hahahaha 05.15uur.... vroeg op af laat naar bed....

@Joost k. & @Tazman,

Ik lees en kijk met heel veel plezier:thumbsup: naar jullie nieuwe creaties, maar er blijft een vraag opkomen die ik jullie beiden maar beter kan vragen t.w.:

Waarom gebruiken jullie eigenlijk saddle-packs?:rolleyes:

Mede doordat we de keuze hebben gemaakt om met een T-bar auto te rijden. Door de T-bar is er weinig tot geen plek voor een full size stick pakket. Dus ben je "gebonden" aan saddle packs. Dit is geen probleem want het rijd gewoon goed en zo blijft ook de klassieke "look" van de Pro10 bestaan.

Back