koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

dank voor de tip, heb je expertise nog wel even nodig welke spurs/pinions ik moet kopen, maar alles is op deze auto zeer makkelijk te bouwen.

Als je rond de 81 spur gaat zitten zit je wel goed (78, 79, 80, 81, 82, 83) en pinions van 14 t/m 20. Dan kom je voor de meeste roll-outs vanaf nieuwe banden tot aan bijna tot de velg wel uit.

lekker dan net een 1/5 servo besteld..............

Hehe... LOL :D

De meeste low-profile en full-size servo's voldoen prima. Ikzelf rij met een Orion VDS-1007.

:mrgreen:

Ik ben op zoek naar een stukje teflonfolie voor de de damperplate van mijn
rc10l2.
Ook zoek ik nog een trf shock,mocht iemand iets over hebben dan hoor ik dat graag!

Ik heb nog wel wat teflon tape. Ik ga nog een paar keer op HFCC de benen strekken voor het NK dus kan het dan voor je meenemen. Zal hopelijk over een week of 2 zijn.

hoi jongens

It will be my 1st weekend with time to race at the weekend at MACH , whos driving WGT ???

i need some info , what tyre size is good (not that i need to replace them every run but good for stability) and what colours ???

I will be ordering from Corally ready for the weekend

i will be there training on saturday and sunday at the club race

See ya trackside guys ;););)

hoi jongens

It will be my 1st weekend with time to race at the weekend at MACH , whos driving WGT ???

i need some info , what tyre size is good (not that i need to replace them every run but good for stability) and what colours ???

I will be ordering from Corally ready for the weekend

i will be there training on saturday and sunday at the club race

See ya trackside guys ;););)

Hey Phil,

Leuk dat je meedoet!

De onderstaande personen hebben dit seizoen meegedaan:

1 Stephan Beelen 2 Kees Zaadnoordijk 3 Halewijn Vermeulen 4 Michel van der Velden 5 Bart van de Water​

Dus als iedereen meedoet hebben we samen met jou erbij nog op een vol deelnemersveld:p.​

De bandenhoogte is 54-56mm. Hoger kan ook natuurlijk, maar hoe lager hoe beter ze rijden.​

Purple voor en lilac achter. Corallybanden zijn wel erg gevoelig voor de randen bij mach. Ik heb er al een paar zien sneuvelen. Exceed bv zijn wat steviger. 101568 Carpet hard voor en 101565 Asphalt Hard achter.
Verkrijgbaar bij bv 1/10 Onroad - Pro ten F1 Touring car :: Tyres-Wheels-Accessory :: The Border Online RC Shop . Wordt gratis afgeleverd bij mach indoor.​

Kees en ik zijn er woensdagavond en dan weer zondag pas.​

Succes zaterdag met trainen en tot zondag!​

Halewijn​

Hey Phil,

Leuk dat je meedoet!

De onderstaande personen hebben dit seizoen meegedaan:

1 Stephan Beelen 2 Kees Zaadnoordijk 3 Halewijn Vermeulen 4 Michel van der Velden 5 Bart van de Water​

Dus als iedereen meedoet hebben we samen met jou erbij nog op een vol deelnemersveld:p.​

De bandenhoogte is 54-56mm. Hoger kan ook natuurlijk, maar hoe lager hoe beter ze rijden.​

Purple voor en lilac achter. Corallybanden zijn wel erg gevoelig voor de randen bij mach. Ik heb er al een paar zien sneuvelen. Exceed bv zijn wat steviger. 101568 Carpet hard voor en 101565 Asphalt Hard achter.
Verkrijgbaar bij bv 1/10 Onroad - Pro ten F1 Touring car :: Tyres-Wheels-Accessory :: The Border Online RC Shop . Wordt gratis afgeleverd bij mach indoor.​

Kees en ik zijn er woensdagavond en dan weer zondag pas.​

Succes zaterdag met trainen en tot zondag!​

Halewijn​

hoi Halewijn

Denk je wel voor de advise

Maar moeten de voorste banden kleiner dan de achter banden zo ja hoe veel kleiner ????

Ik heb 3 setjen bestelled is dat genoeg ???

hoi Halewijn

Denk je wel voor de advise

Maar moeten de voorste banden kleiner dan de achter banden zo ja hoe veel kleiner ????

Ik heb 3 setjen bestelled is dat genoeg ???

Phil,

Je kan gewoon engels typen hoor. Ik heb namelijk een keertje gelezen dat je het lastig vindt om nederlands te schrijven, maar dat je het wel goed kan lezen. Vandaar dat ik het gewoon in nederlands typ;).

Voor en achterbanden hou ik gewoon gelijk, met de rijhoogte kan je eventueel nog wat regelen.

Ik rij met 5 setjes, maar voor 1 wedstrijd lijkt me 3 wel genoeg.

Halewijn

Vraagje: wat veroorzaakt naar links trekken bij rechtuit gas geven, maar niet bij rechtuit uit laten rollen? Puur verschil in gewicht tussen de diff kant van de achteras en het andere eind + niet-optimale grip van de achterbanden? Voor zover ik kan zien is er niets krom aan de auto en zijn de banden even groot.

Vraagje: wat veroorzaakt naar links trekken bij rechtuit gas geven, maar niet bij rechtuit uit laten rollen? Puur verschil in gewicht tussen de diff kant van de achteras en het andere eind + niet-optimale grip van de achterbanden? Voor zover ik kan zien is er niets krom aan de auto en zijn de banden even groot.
Op de MACH indoor zijn een aantal stukken waarbij het tapijt één kan is op gestreken waardoor je auto naar links trekt.....

Maar afstellen helpt ook....

Back