koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Vraagje aan de experts hier:cool:
Zijn er dif ringen te krijgen met de volgende maten.
15MM inwendig en 25MM uitwendig zonder D-shape aan de binnen diameter?
Ik weet dat de oudere IRS ringen ook compleet rond waren maar welke inwendige diameter hadden deze?

mvg Roy
 
De maatvoering van de asso / IRS hub is nooit veranderd behalve dan dat het een D vorm heeft gekregen. Dus als je je D-ringen opmeet dan heb je de maat van de oude ronde diff ring. Ik heb nog wel iets liggen als je een ronde nodig hebt.
 
@Alex.....Als je nog 2 van het "oude" model diff ringen hebt liggen hou ik mij aanbevolen.
Laat maar weten wat het kost.

mvg Roy
 
Ik heb nog wat filmpjes gevonden van de Nurburgring oude stijl. Best heftig vroeger.




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit gek! Als ik dit zie begint het weer te kriebelen bij mij.:yes:

even ingevoegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben je niet de enige Ben;)
Verveel me dood ivm niet rijden:(
Ach wie weet binnenkort toch maar eens binnen met een 1:12 crossen.
Anders de Pro10 200MM maar eens meenemen.

Mvg Roy
 
@foxspeed. Voor binnen rijd ik van het merk "Xceed" hard voor en medium achter en het smeermiddel wat ik gebruik is van het merk "SpeedTech"!
 
Ja Ben, je gaat echt goed rond man.
Volgend jaar krijgen we weer een goed veld met veel snelheid.
Inmiddels gaat iedereen onder de 16 seconden..!!

Weet nog dat we vorig jaar gingen voor een 15.5, wat inmiddels ook gelukt is.
Voor 2013 maar de lat op een 14 hoog ...? Dacht het wel!!
 
Heeft iemand toevallig nog een setje (4) voorwiel lagers liggen voor me? Zoek lagers in de maat 3/16 x 5/16 á la CRC voor de dikke voorassen.
Als iemand ook nog een setje CRC voorveertjes (konisch) en nylon spring cups heeft liggen dan ben ik helemaal een blij mens!!! :D
 
Lagertjes heb ik toen aan Kees gegeven geloof ik.
Veertjes heb ik wel, welke kleur? Blauw(zachtst), Wit, Rood, Groen of Paars(hardst)
Nylon cups (voor de voorveertjes toch?) heb ik ook.
 
Back
Top