kyosho nitro-blizzard ombouw projectje *!!VIDEO OP PAG. 2 !!*
hallo,
ik wou hier eens even mijn model tonen, en vooral de modificaties die ik eraan gemaakt heb.
het gaat hier over een niet zo heel bekend model, de kyosho nitro blizzard.
maar foto's zeggen meer van woorden:
zo koop je de blizzard uit de doos:
(onafgebouwd) overzicht van het chassis
onderkant
zij-aanzicht, de motor zit vooraan.
boven-aanzicht
dit chassis zal voor velen gewoon standaard voldoen. maar voor de modelbouwer met kriebelende vingers, is stock ook maar wat gewoontjes.
dit is wat ik allemaal veranderd heb:
- dubbele brandstof tanks, 82cc elk
- paars geannodiseerde sport-uitlaat
- getunede uitlaat van de hpi rs4 nitro drift. deze heeft een lange stinger, en nog wat verlengstukken en montage materiaal.
- een futuba 2.4ghz ontvanger voor m'n zender. bij het gebruik van mijn body komt die korte antenne heel goed van pas.
- 2 mini servo's (hitec mg-225) 1 op de gas en 1 op de versnellingsbak/achteruit (op 3e kanaal)
- alluminium onderplaat, custom made, deze vervangt nu de plastic plaat die uit 3 stukken bestond.
- een tamiya lunchbox-body, van plastic en dus niet van lexaan.
en nu de foto's, op deze foto's is hij nog niet helemaal af, sinds daarnet wel maar nog geen up-to-date foto's
meer foto's volgen, maar wat vinden jullie er al van?
groetjes
hallo,
ik wou hier eens even mijn model tonen, en vooral de modificaties die ik eraan gemaakt heb.
het gaat hier over een niet zo heel bekend model, de kyosho nitro blizzard.
maar foto's zeggen meer van woorden:
zo koop je de blizzard uit de doos:
(onafgebouwd) overzicht van het chassis

onderkant

zij-aanzicht, de motor zit vooraan.

boven-aanzicht

dit chassis zal voor velen gewoon standaard voldoen. maar voor de modelbouwer met kriebelende vingers, is stock ook maar wat gewoontjes.
dit is wat ik allemaal veranderd heb:
- dubbele brandstof tanks, 82cc elk
- paars geannodiseerde sport-uitlaat
- getunede uitlaat van de hpi rs4 nitro drift. deze heeft een lange stinger, en nog wat verlengstukken en montage materiaal.
- een futuba 2.4ghz ontvanger voor m'n zender. bij het gebruik van mijn body komt die korte antenne heel goed van pas.
- 2 mini servo's (hitec mg-225) 1 op de gas en 1 op de versnellingsbak/achteruit (op 3e kanaal)
- alluminium onderplaat, custom made, deze vervangt nu de plastic plaat die uit 3 stukken bestond.
- een tamiya lunchbox-body, van plastic en dus niet van lexaan.
en nu de foto's, op deze foto's is hij nog niet helemaal af, sinds daarnet wel maar nog geen up-to-date foto's

meer foto's volgen, maar wat vinden jullie er al van?
groetjes
Laatst bewerkt: