Indoor, zet eens in je sign wat je inmiddels allemaal aan Kyosho spul verzameld hebt
Dan crasht het forum.
- Optima Mid, zelf destijds voorzien van upgrades als alu stuurblokken, nieuwe draagarmen,etc. dus is nu showmodel
- Optima Mid Custom Special, zit beetje tussen showmodel en runner in, omdat het loshalen en vastzetten van de kap nogal bewerkelijk is
- Optima Mid #2, loopt momenteel restauratieverslag over. Flink gebruikt gekocht, paar onderdelen vervangen door nieuwe, voor de rest flink opgepoetst, vooral bedoeld om te rijden en het gevoel van deze auto weer geregeld te ervaren. Krijgt wel een nieuw gespoten kap, voor afwisseling.
- Ultima II, enige 2WD Kyosho tot de aanschaf van de Raider. Omdat ik weinig reserve-onderdelen heb zal deze waarschijnlijk als de Custom Special af en toe rijden
- Lazer ZX Sport #1, was een auto voor wat te raggen, maar gaat waarschijnlijk op de plank balanden, enige ZX Sport auto met complete originele spoiler, spur iets beschadigd, moet worden vv om meer met de auto te rijden.
- Lazer ZX Sport #2, bedoeld als onderdelen donor voor #1, maar heeft een beter lopende transmissie, en is na het uittesten van diverse motoren gepromoveerd tot 1e auto.
En dan de Raider, dan heb ik het wel, dacht ik. Maar de Raider is niet voor mezelf, dus die telt niet mee, toch? ;-)