Indoorvlieger
Forum veteraan
Ook hier bleken de foto's verdwenen na het down gaan van de hosting site. Inmiddels zouden alle plaatjes weer te zien moeten zijn. In de tussentijd heb ik toch maar een extra kap voor de Raider gekocht, een reproductie van Team Bluegroove, en die in het rood geverfd. Het was namelijk de bedoeling om deze auto door onze dochter te laten besturen, en dan wilde ik de originele blauwe kap sparen. Met wat stickers is het dit geworden:
Ik heb besloten om geen spoiler te monteren, althans voorlopig. Gelukkig is de auto tot nu toe nog maar 1 keer ondersteboven geland, maar dat was waarschijnlijk al genoeg geweest om deze spoiler en/of kap te beschadigen.
Verder is de ingewikkelde servosaver, die er standaard op zat, en veel speling had, vervangen door eentje van Kimbrough, die ik nog had liggen. De besturing is nu erg strak, voorheen moest je steeds iets bijsturen om de auto recht te laten rijden.

Ik heb besloten om geen spoiler te monteren, althans voorlopig. Gelukkig is de auto tot nu toe nog maar 1 keer ondersteboven geland, maar dat was waarschijnlijk al genoeg geweest om deze spoiler en/of kap te beschadigen.
Verder is de ingewikkelde servosaver, die er standaard op zat, en veel speling had, vervangen door eentje van Kimbrough, die ik nog had liggen. De besturing is nu erg strak, voorheen moest je steeds iets bijsturen om de auto recht te laten rijden.