je moet er ook nog mee durven vliegen ;-)
Hoezo je hebt toch ook statische modelbouw![]()
Als de verhouding prijs/lef maar laag genoeg is (hoge prijs, niet genoeg lef), dan wordt vanzelf alles statische modelbouw.....

Groet, Bert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je moet er ook nog mee durven vliegen ;-)
Hoezo je hebt toch ook statische modelbouw![]()
(hoge prijs, niet genoeg lef),
Groet, Bert
Betekend dit dan lage prijs , wel genoeg lef en een mogelijk gevaar voor de omgeving
Denk dat mensen met niet genoeg lef, beter hun beperkingen kennen
Ik zou dat zonde vinden, beter een goedkoop model in de lucht dan een dure aan de grond maar als de eigenaar er op die manier plezier aan beleefd moet ie dat zelf maar wetenNee joh, daar doelde ik helemaal niet op
Ik doelde op mensen die 15 mille uitgeven voor een mooie schaalheli, en er vervolgens zelf niet mee durven vliegen.... dat laten ze aan een ander over, of ze hooveren er heel kort mee op meetings "want hij is nog niet goed ingevlogen" o.i.d.
[..]
Of je bent iemand die echt helemaal gek is van schaalbouwen. Dat is op zich ook al een genot!Ik doelde op mensen die 15 mille uitgeven voor een mooie schaalheli, en er vervolgens zelf niet mee durven vliegen.... dat laten ze aan een ander over, of ze hooveren er heel kort mee op meetings "want hij is nog niet goed ingevlogen" o.i.d.
Ik doelde op mensen die 15 mille uitgeven voor een mooie schaalheli ...
Groet, Bert
Of je bent iemand die echt helemaal gek is van schaalbouwen. Dat is op zich ook al een genot!![]()
Mijn Schaal-Heli is geen 15, maar 1/2 zo veel,
en die vliegt, nog niet super,
maar wij komen steeds dichter bij ...
groetjes van Uwe
Ik noem het ook de Gryphon Edition
Canopy heeft Rogiër eens laten maken met inderdaad de Gryphon bladen in gedachten.....
Ik vind hem zo mooi dat ik bijna niet meer durf te vliegen, bijna![]()