Lastig kiezen.E-Revo Brushless - E-maxx Brushless - Slash 4x4 VXL

Ik wil graag een nieuwe Traxxas auto kopen, maar welke? :confused:
- E-Revo Brushless
- E-maxx Brushless
- Slash 4x4 VXL (eventueel Platinum)

Ik rijd vooral op gras, straat en zand.

hoi als je niet echt wil gaan bashen [springen] dan zou ik de revo nemen, wil je wel gaan bashen dan zou ik de maxx nemen. het zijn allebij top auto's neem ze gewoon allebij.:D groet jake
ps slash is ook top iets goed koper maar niet geshikt voor in het gras vooral als het iets hoger is komt ie niet vooruit.deze is wel weer heel geschikt voor het skate park lekker licht waardoor die heerlijk door de lucht zweeft en als hij een keer verkeerd terecht komt niet gelijk stuk is.

Laatst bewerkt:
Ik kan niet beide kopen (wel heel duur).

Je geeft er 3 aan...:rolleyes: :mrgreen:

Het is maar net waar je voorkeur na uitgaat.
Op zich zijn het allemaal oede wagens.
Persoonlijk zou ik voor de revo of slash gaan,maar ja ik heb een 1/8 E-Truggy en een Slash (soon de 4x4 hopelijk).
Beide heel fijne (snelle) wagens maar ieder met hun eigen kenmerk.

Tip; kijk eens om je heen waar men zo mee rijd, als je namelijk altijd alleen moet gaan rijden gaat het snel vervelen....

Ik rijd veel met een vriend met een Rustler vxl.
Is de E-revo veel beter dan een Slash, wants het scheelt veel in prijs

Voor bashen ben je het beste af met de Slash.

De E-Revo kan ook wel een beating hebben, maar is toch iets zwakker dan een Slash. De E-Maxx ... tja de oudere versies hadden toch verschillende zwakken plekken, weet niet of de EMBE deze zwakke punten ook nog heeft. Als je perce wilt bashen en een grotere wagen wilt hebben zou ik je de Savage Flux aanbevelen.

Dus de Slash is het stevigst en het best voor bashing.
Heeft iemand een foto van een Slash naast een E-Revo/E-Maxx. (Om tekijken wat het verscil in grootte is.)

Ik verwacht dat de Slashes meer kunnen hebben dan de andere ja. Dit komt o.a. doordat de Slash een relatief simpele wagen is, invergelijking met de ERBE. Kijk eens rond op YouTube, dan zie je wat mensen allemaal hun Slash aandoen en er mee wegkomen :). Verder ligt het er aan wat jij bashen vind, die ERBE kan ook met gemak wat meters in de lucht doorbrengen en is zeker geen zwakke auto.

Kon 1,2,3 geen foto vinden, hier wel een [URL="
[/URL].

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals al gezegd, zou ik eerst eens kijken wat je wilt gaan doen, en naar wat er bij jou in de buurt (op verenigingen) rond rijdt. De revo is een hele mooie wagen, die echt veel beating kan hebben, maar hij is nogal groot (past met sleutelen net aan op de keukentafel)
Ik zou beginners nu een slash aanbevelen. Daar kan je leuk een competitie mee rijden. Hoe de 4*4 ingedeeld gaat worden is nog onzeker. Zal ook wel een aparte klasse gaan worden

Persoonlijk denk ik wel dat de slash wat klein is voor het grovere werk.
Wil je dus op terrein gaan rijden waar behoorlijk wat hobbels en gaten in zitten, dan is de slash weer niet optimaal denk ik.

Wel worden er weer veel races mee gehouden.

Ik ben toen voor de ERBE gegaan. Gewoon het beste van beide dacht ik...

Koop een nieuwe S 4x4 en een 2e hands E-Maxx ben je ongeveer net zo veel kwijt als een 1 nieuwe brushless emaxx/revo.

Goede lipo's uitzoeken dan passen ze in bijde auto's en dan kan je de emaxx stap voor stap helemaal aanpassen zo als jij hem wil hebben.

De Slash is soms toch wel wat beperkt door dat ie wat lager ligt maar waar ga je rijden???? is het zand wat losser word het een stuk moeilijker voor de slash (stock dan).

Je kan natuurlijk ook voor de Rustler VXL gaan net als je vriend ook een hele leuke auto hoor!! en super snel!!!!

Groet Ronald (Diver)

Oke. Ben wel benieuwd in welke omgeving je gaat rijden, kunnen we als het wat mooier weer wordt misschien een meeting organiseren

volledig met pir3lly eens.wat ook niet onbelangrijk is zijn de battery compartments de slash rijd op een battery. de maxx en de revo op twee.dus je zal met de maxx en de revo twee maal zoveel batteryen nodig hebben en vergeet de laadtijd niet die is dan ook twee maal zo lang.of je moet twee laders hebben. mijn ervaring is dat je met de slash vxl op een lipo 5000 mah 2s ongeveer 40 min kan rijden met de 4x4 zal dit niet heel veel schelen denk ik.succes met je beslissing.:mrgreen:

40 minuten zal met een Slash 2WD stock tijdens een bash jaalbaar zijn, wij rijden met goede lipoos net 25 minuten op een baan.
Ga er maar van uit dat het met de 4x4 20 minuten wedtrijd zal zijn en een half uurtje tijdens bashen.....
Het is maar net hoe zwaar je de acuu's belast.

Ter verglijk met de 1/8 tuggy (1550KV op 5S-5000mAh hyperion 35C- ) rijd ik 25 minuten.
Accuutje 2S €65,- ( er zijn goedkoper) 5S €180,- ( ookhier zijn er goedkopere te vinden)

Voor de slash 2 goede accuus en een goede snellader kun je de hele dag blijven rijden.....

Hyperion shop

Hyperion shop

Back