ik kan daar heel kort over zijn !!
ik heb een rustler vxl
en ik heb ook een slach
en sinds kort heb ik een e-revo brushless
alle 3 de wagens rijden op 7cell 3600 batterijen
1) rustler vxl , veel te snel en onbestuurbaar op asvalt op onverhard valt het goed mee, bij bashen moet je hem meer terug op zijn wielen zetten dan rijden + geen 4x4 door los zand of wat te hoog gras = problemen
2) slash,leuke wagen maar volledig onbestuurbaar , bij de minste bocht of schuime kant ligt hij op zen dak, bij ieder onverwacht bocht heb je prijs, kan enkel effen terein aan, gras met wat putten ofzo is niet te doen, enkel effen terein maar dan zit je met het kantel probleem,
3) e-revo, 1min punt is de prijs, maar voor die prijs heb je dan ook een deftige wagen, die elk terein aankan , hard ,zacht het maakt deze machiene niet uit!!zelfs bij grote sprongen komt hij bijna altijd op de wielen terecht , en geen kantel probleem bij het rijden( whielybar is aan te raden) de vering kan je goed zelf afstellen, ook op heuvels met stenen enzo is het met de e-revo een plezier enkel door het zien hoe dit monster erop klimt,
nu ik alle 3 deze wagens heb en de voor en de nadelen weet, zou ik zonder twijfel E-REVO brushless nemen ,
het is iets duurder maar je waar voor je geld ,verschillende onderdelen zijn al standaard in alliminium waardoor de mamba monster goed zijn werk kan doen, top wagen
ik heb een rustler vxl
en ik heb ook een slach
en sinds kort heb ik een e-revo brushless
alle 3 de wagens rijden op 7cell 3600 batterijen
1) rustler vxl , veel te snel en onbestuurbaar op asvalt op onverhard valt het goed mee, bij bashen moet je hem meer terug op zijn wielen zetten dan rijden + geen 4x4 door los zand of wat te hoog gras = problemen
2) slash,leuke wagen maar volledig onbestuurbaar , bij de minste bocht of schuime kant ligt hij op zen dak, bij ieder onverwacht bocht heb je prijs, kan enkel effen terein aan, gras met wat putten ofzo is niet te doen, enkel effen terein maar dan zit je met het kantel probleem,
3) e-revo, 1min punt is de prijs, maar voor die prijs heb je dan ook een deftige wagen, die elk terein aankan , hard ,zacht het maakt deze machiene niet uit!!zelfs bij grote sprongen komt hij bijna altijd op de wielen terecht , en geen kantel probleem bij het rijden( whielybar is aan te raden) de vering kan je goed zelf afstellen, ook op heuvels met stenen enzo is het met de e-revo een plezier enkel door het zien hoe dit monster erop klimt,
nu ik alle 3 deze wagens heb en de voor en de nadelen weet, zou ik zonder twijfel E-REVO brushless nemen ,
het is iets duurder maar je waar voor je geld ,verschillende onderdelen zijn al standaard in alliminium waardoor de mamba monster goed zijn werk kan doen, top wagen