O, oke dan heb ik het verkeerd begrepen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De shocks van de erevo zitten eronder. De shocks zijn veel te lang waardoor de auto heel hoog op zn pootjes staat. Hij kan doordat de shocks te groot zijn ook niet ver inveren.
Ook zoals je al zei, de assen draaien dan niet meer lekker...
Met de standaard motor en regelaar zeker niet. Als je toch de brushless erin doet moet je wel de diffjes upgraden. Ik heb inderdaad met 3s gereden maar daardoor schoof hij alleen maar van het asfalt af. Hij ging snel schuin en maakte dus ook veel rollen.Beste Steven, denk je dat de rally 3s aankan? en heb je dat zelf wel eens gedaan?
Alvast bedankt
Mgv Luuk
Oke, harstikke bedankt, dan hou ik het lekker bij 2s, nu we het er toch over hebben, hoe snel gaat hij op 2s? ik hoef geen exacte feitem, gewoon een beetje speculatie over hoe snel hij drift optrekt en topsnelheidMet de standaard motor en regelaar zeker niet. Als je toch de brushless erin doet moet je wel de diffjes upgraden. Ik heb inderdaad met 3s gereden maar daardoor schoof hij alleen maar van het asfalt af. Hij ging snel schuin en maakte dus ook veel rollen.
Echt een aanrader is het niet, maar met wat upgrades aan de aandrijving zou het moeten kunnen.
Ik ga het in ieder geval niet meer proberen
Suc6 ermeeDe mijne gaat top snelheid met 2s lipo en ezrun 12t setje (7000kv als ik me niet vergis?) een 60km/h.
Dit gaat echter een paar keer goed,daarna is het diffs strippenIk ga er metalen teton diffs insteken en proberen uit te shimmen vanaf het begin,dan zou het goed moeten komen,hoop ik
![]()