Latrax Rally 1/18 Topic

Als ik deze auto bekijk vind ik het een beetje een verbeterde nikko.
Maar kan wel leuk zijn om te krijgen

Traxxas blijft er voor mij ook altijd zeer speelgoedachtig uitzien,maar uiteindelijk hebben die zich al wel serieus bewezen als zeer stevige wagentjes.
Dus waarom zou dat met de latrax anders zijn?
Ik vraag me af wanneer er nu eens iemand met ervaringen in dit topic komt praten :D wil hem nog steeds graag hebben maar heb hem nog altijd niet in het echt kunnen zien.Youtube filmpjes komen er ook niet bij met een review ofzo spijtig genoeg.

Ik heb hem naatuurlijk al gezien bij de voorstelling er van een paar weken geleden. Maar we hebben hem niet kunnen testen. Het is wachten op de éérste lading en dan ga ik proberen een YouTube review te maken. :)

Ik heb hem naatuurlijk al gezien bij de voorstelling er van een paar weken geleden. Maar we hebben hem niet kunnen testen. Het is wachten op de éérste lading en dan ga ik proberen een YouTube review te maken. :)

Aah voila se :) Zeker doen! En laat ook goed de rijhoogte zien,daar gaat het mij voornamelijk om,en ook de pinion gear.Wil weten of die met een vijsje vast gezet wordt of gewoon over het motor asje wordt geschoven en daarop klemt.

779000_LB_00_FB.EPS_1000.jpg

HPI Racing Ford Fiesta Ken Block 1:18 modelauto elektrisch straatmodel 4WD R2R 2.4 GHz in de Conrad online shop

Vandaag geeft Conrad 10% korting op alles, nu betaal je € 152,= voor dit model inclusief bezorging.

Vanaf 27-11-2013 is hij leverbaar, ik heb er maart een besteld want voor deze is er nog wel een plekje te vinden.

Jan

Ze hebben al 10 euro van de prijs gedaan? Dacht dat die 159 euro was toen ik de laatste keer gekeken had.
Ik was van plan om de versie zonder accu en lader te kopen voor 139 euro,morgen weet ik meer ;)

Ben vandaag gaan kijken bij Rc Vulture en moet zeggen,ze zijn echt verleidelijk om te kopen.Bijna had ik het gedaan maar ze hadden er nog een nieuw ken block 1/16 chassis staan en heb uiteindelijk dat meegenomen :D Maar zo te zien en te voelen lijkt alles wel weer heel degelijk in elkaar gezet,de vering van de latrax komt op foto inderdaad goedkoop over maar heb deze ook eens gevoeld en ok,ze zijn niet vergelijkbaar met olie dempers maar voelden wel veel beter en steviger aan dan verwacht,ook waren ze dikker en langer dan ik mij kon voorstellen.De auto was ook iets groter eigenlijk dan ik verwacht had.Maar uiteindelijk toch de 1/16 gekozen voor meer ground clearance,anders had het waarschijnlijk wel de latrax geworden.Denk dat van de latrax er uiteindelijk wel wat verkocht zullen worden eens ze worden gezien van iemand anders.

heb gisteren de auto gezien en gevoeld.
Niet erg onder de indruk, veel el cheapo delen, plastic/nylon buigt redelijk veel, bandjes beetje knullig en overal , niet de prijs waard.

Misschien dat de tegenhanger : de HPI Micro RS4 een beter alternatief is ...

ik heb er ook al 1tje voor sinterklaas gekregen
rijd erg lekker. ik rijd er alleen liever thuis mee dan buiten. hij ligt egt heel laag...
9y4uga5e.jpg

drift lekker!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag was het mooi weer, dus ging de latrax voor het eerst naar buiten. Ligt wel laag boven de grond dus ben naar een asfaltweg gegaan ( net nieuw en wordt alleen gebruikt voor de bus, dus lekker rustig ;)). Eerst de standaard accu erin, 6v 1200 mah, was leuk, ging langzaam maar goed om te sturen en om te gaan met de auto. Daarna lipo 2s 2200 mah er in gelegt en daar ging hij, ineens met een grotere vaart. Ben uur bezig geweest en heb niet eens de lipo leeggereden en de nimh ook niet.
Succesvol dagje dus. Speed test overbodig, hij gaat hard genoeg voor zo'n 1/18 ;)

Ook maar eentje gescoord :)
Ball bearings nog onderweg.
Komt een deans stekker aan om met lipo te rijden.
Misschien gooi ik mijn 1/18 ezrun erin als brushed en lipo te traag blijkt.
Ook heb ik nog verstelbare linkjes liggen en hopelijk staat de Beatle body van mijn vroegere mini t er mooi op.Mocht dit niet mooi zijn verander ik hem misschien naar een teton en maak er een monster beetle van.

mijvwp.jpg

Back