Wat een dag(en)!
Afgelopen woensdag 27 juni met m’n vriendin naar Nijmegen gereden.
Een hotelletje aan de Waalkade betrokken zodat wij dicht in de buurt van een onderwijs instelling waren waar mijn vriendin na 3/4 jaar haar thesis
op donderdag 28 juni kon verdedigen.En op vrijdag 29 juni had zij het portfolio gesprek.......
Leonie,gefeliciteerd,mijn lieve master(of disaster) in:Master Human & Organizational Behavior.(Begeleidingskunde)
Vervolgens zijn wij naar hotel Dennenhof in de buurt van Brasschaat gereden waar ik vandaag zaterdagmorgen 30 juni een afspraak had met medeforummer
Warbird om zijn 3D PLA geprinte Mig-15 over te nemen.
Ik kwam hem tegemoet op de parkeerplaats van het hotel met mijn nieuw in Nijmegen aangeschafte phablet telefoon in mijn handen........
Nou........Warbird opent zijn autodeur zodat ik de Mig onderdelen kon aanschouwen.Om vervolgens mijn telefoon op zijn autodak neer te leggen en de onderdelen
in mijn handen vast te houden.
Met volle interesse luister ik naar zijn ervaringen op print en vlieggebied van de Mig.
We laden de rest van de onderdelen uit,praten nog wat verder en schudden elkander de hand ter afschijd.
Ik helemaal blij,breng een paar onderdelen naar mijn vriendin in de ontbijtzaal en vraag haar om de kamersleutel zodat ik de andere onderdelen daar alvast naar
toe kan brengen.
Lopend naar de parkeerplaats breekt het zweet mij uit! En zie Warbird in gedachten naar zijn Cessna rijden met mijn Phablet op zijn autodak!
Ook zie ik in gedachten dat hij een scherpe haakse bocht neemt waardoor de telefoon op straat belandt.
Nu ik dit schrijf hebben wij inmiddels contact gehad met een eerlijke vinder die ons via/via heeft kunnen bereiken en de Phablet vanmiddag komt langsbrengen!
Ook heb ik besloten om aankomende week de Prusa I3 MK3 in kit vorm te gaan bestellen.
Ik had begrepen dat de levertijd van bestelling tot aan de voordeur inmiddels zo’n twee weken zal zijn.
Ook zijn er op dit moment mensen op het Modelbouwforum actief met de zelfde Prusa 3D printer.
Betekent voor mij persoonlijk dat ik drie ABS printers en één goede PLA printer zal gebruiken voor de Lavochkin La-15.
Het opbouwen van de Prusa zal een goed leermoment zijn.En de (Cura) software zal ook een goede ondersteuning voor mijn leermomenten zijn.
Genoeg te leren de komende jaren.(Met of zonder Phablet)
Groet:Robin