Hier het antwoord van David Andersen;
Ronnie,
Side thrust and downthrust were useful in the days before modern radios but complicate aerobatics. For example, right thrust becomes left thrust in inverted flight that must be corrected with rudder. They help only in take-offs and level flight.
The thrust angles and incidence angles shown in the plans are the same as the full size. They have been thoroughly flight tested in model form. I recommend no changes.
By the way, the wing incidence angle at the root is +2 degrees as measured from the center of the leading edge to the trailing edge.
Also, the Moki 180 is more power than needed. Use full power for climb rate, not for level speed. Too fast is not pretty.
Thanks for your interest.
Please send me a photo when your La 7 is completed,
Good building and flying.
--Dave Andersen
Dat was snel gisteren een mail gestuurd en vandaag al een antwoord.
Ik had zelf gedacht dat de vleugel ook op 0 stond maar dat klopt dus niet, Ik had dat nog niet gemeten omdat er niks bij staat en bij het stabilo wel,maar goed om toch even mail te sturen .
En ja jeroen zat in de goede richting met zijn antwoord

Zo en nu kijken waarneer ik weer wat kan bouwen van de week.
Gr ronald