Zo weer even een kleine update . Begonnen met het frame werk van de cockpit , dit maak ik van alu plaat 0.5mm .
Gaat erg goed lukken al zeg ik het zelf.
Ik wilde eigenlijk eerst een mal maken en dan met glas en epoxy een frame maken. Vind het met alu makkelijker en ging vrij snel .
Ook de romp al 2 maal in de primer gespoten en de vleugel 1 keer . Moet wel zeggen dat ik de romp en de vleugel toch beter had moeten schuren voor het glassen .
Maar goed, al met al ben ik toch wel tevreden met het resultaat . Ik heb natuurlijk ook met light vuller wel wat geplamuurd maar niet heel veel .
Hierbij wat foto's hoe het er nu voor staat
malletje maken van papier
dan snijden
bijna klaar
Dit is het geworden
Moet nu alleen het schuif gedeelte nog maken maar dat doe ik als de vaste delen gemonteerd zijn
1ste laag zonder plamuur
geschuurd- geplamuurd weer geschuurd en 2de laag primer
en de vleugel de 1ste laag primer
Gr ronald
Gaat erg goed lukken al zeg ik het zelf.
Ik wilde eigenlijk eerst een mal maken en dan met glas en epoxy een frame maken. Vind het met alu makkelijker en ging vrij snel .
Ook de romp al 2 maal in de primer gespoten en de vleugel 1 keer . Moet wel zeggen dat ik de romp en de vleugel toch beter had moeten schuren voor het glassen .
Maar goed, al met al ben ik toch wel tevreden met het resultaat . Ik heb natuurlijk ook met light vuller wel wat geplamuurd maar niet heel veel .
Hierbij wat foto's hoe het er nu voor staat
malletje maken van papier
dan snijden
bijna klaar
Dit is het geworden
Moet nu alleen het schuif gedeelte nog maken maar dat doe ik als de vaste delen gemonteerd zijn
1ste laag zonder plamuur
geschuurd- geplamuurd weer geschuurd en 2de laag primer
en de vleugel de 1ste laag primer
Gr ronald