LB dagen 2019

Deelnemers
1. Henk de Jong
2. Bruno van Hoek
3. Erik Janssen
4. Max U.
5. Erik M.
6. Klaas Tjassens
7. Bart G.
8. Bert G.
9. Hans Hooijmans
10. Willi Schmitz
11. Marc van der Zande
12. Richard de Gardeijn
13. Richard van Kampen
14. Jan-Willem R.

Hi,

Helaas heb ik geen motortje voor het Flying Circus - ligt bij Ben. Als iemand een Webra 2,5 cc Diesel te leen of in de aanbieding heeft hoor ik het graag.
O ja ik kom dus ook en heb nog wat TetraBoostin bij me. Trouwens Leo Vos komt ook.

Fred

Perfect vliegweer, warm welkom door de MVC Almere. Topdag, ik heb de volgende gelijk in de agenda gezet.

Het was vandaag Stunt Heaven! En andere takken van lijnbesturing hemels ook, natuurlijk. Iedereen had plezier, geen wanklank gehoord, er is ongelofelijk veel gevlogen. Er zijn nieuwe modellen ingevlogen, vlieglessen gegeven, modellen getrimd, en er was als finale een Vliegend Circus met maar liefst vijf 2,5 cc trainers tegelijk in de lucht! Bij het inpakken om 5 uur kwam er een beetje regen naar beneden..... En nu maar hopen dat het in september ook zo wordt!

Vandaag een erg leuke dag en eerste kennismaking met LB gehad! Kon niet beter, prachtig weer en een fijne sfeer op het veld.
Bruno en Henk, nogmaals bedankt voor jullie uitleg, vliegles en enthousiasme!

Hierbij nog een kort filmpje van het flying circus:

Groeten vanuit Zeeland,
Richard

De MVA en de deelnemers aan de LB-dag hebben mij weer een bijzonder fijne dag bezorgd. Dank aan jullie allemaal!

Zullen we hem gewoon een paar keer samen oefenen?
Dan weet je hoe hij gestuurd wordt en waar je op moet letten.

Ik ben in ieder geval verhinderd, mijn middelbare school viert dan het 100 jarig bestaan met een reunie.

1. Enke Blériot (met eigen LB model)
2. Bruno
3. Jan-Willem R.
4. Marc v.d. Z.
5. Klaas Tjassens.
6. Ton van Munsteren
7. Arthur P.

Missen wij nog de volgende in het rood aangegeven deelnemers van de 1e dag dit jaar en anderen die wij graag zien komen...
1. Henk de J.
2. Bruno van Hoek
3. Erik J.
4. Max U.
5. Erik M.
6. Klaas T.
7. Bart G.
8. Bert G.
9. Hans H.
10. Willi S.
11. Marc van der Z.
12. Richard de G.
13. Richard van K.
14. Jan-Willem R.
15. Midas

Laatst bewerkt:
Hallo Bruno.

I intent to come to your LB-dagen! The date is marked fat and red in my agenda!
So please turn the "red" into "black" letters.

Groetjes
Willi S.

Volgende week hoort mijn dochter of ze een huurwoning krijgt. En dan hoop ik dat dit per 1 oktober is, want dan kan ik ook naar de LB-dagen:). Dus later in de week meer info....

Back