Sleurhutje
Forum veteraan
Rijden en wild vliegen tegelijk... 8OKom eens een keer kijken op Hoogtij:rolling:

(en nee, dit is niet gefotosoept!)
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rijden en wild vliegen tegelijk... 8OKom eens een keer kijken op Hoogtij:rolling:
Kom eens een keer kijken op Hoogtij:rolling:
@ Spijker:
(slijm-mode on)
Ik wil binnenkort ook weer eens behoorlijk wild gaan vliegen, maar de Ultimate heb ik nog nietWeet je al wat meer?
(slijm-mode off)
Westzanerweg, rotonde bij Grote Steng (moet nog aangelegd worden), industrieterrein HoogTij in Westzaanwaar is dat? ziet wel naar een erg mooie plaats om te rijden uit.![]()
Het is ook gewoon wettelijk toegestaan...dus we doen niets verkeerds.
Ik wil gewoon met mooi weer helifladderen en niet wachten op de verplichte dag en tijd dat de club open is. En ook nog eens afwachten of het op die verplichte tijd droog en niet mistig is.
Nee en ja. Met elektro mag het wel maar brandstof alleen op bepaalde tijden vanwege de geluidsoverlast. Niet dat een dikke brushless op hoge snelheid lekker stil is, maar regels zijn regels.Verplichte dag? Weet niet bij welke clubs jij bent wezen kijken, maar bij ons mag je iedere dag vliegen zolang het licht isIk ken wel een aantal clubs die bijvoorbeeld op zondag een regel hebben dat je dan niet voor 12.00 mag vliegen, maar ik moet al mijn uiterste best doen om voor 12.00 op zondag op het veld te verschijnen, dus of dat nu werkelijk zo'n groot probleem is......
Grt.
Nee en ja. Met elektro mag het wel maar brandstof alleen op bepaalde tijden vanwege de geluidsoverlast. Niet dat een dikke brushless op hoge snelheid lekker stil is, maar regels zijn regels.
Goed dat je die edit erbij plaatste, want dacht nl dat degene met de snelste, de achterste was... haha
Maar goed om te weten wat voor gezicht erbij hoort voor a.s. zaterdag![]()