Vandaag de motor neutraal gezet. Hij stond 3 graden omhoog, 1cm links van midden, en na goed meten stond hij ook 1 of 2 graden naar links.
Nu staat dus alles op 0, motor as staat vlak en midden en alles recht.
Best wat verstellingen, dus hoopvol naar het water, helaas........
Hij vaart wel weer iets beter, maar niet veel, nog steeds niet te controleren.
Hij blijft naar rechts trekken, heel verschillend met snelheid, acceleratie en gas stand.
Tijdens het verstellen van de motor kwam ik er ook achter dat de hele motor steun de eerder genoemde 1 of 2 graden naar links staat, die is er ooit iets schuin in gelijmd.
Nou vrees ik een beetje dat die mischien als roer werkt en roet in het eten gooit.
Helaas is dat niet simpel op te lossen.
Ik ga hem nog 1 kans geven, ik ga de motor een graad of ~2, ~3 naar rechts zetten.
Als het dan niet wil gaat hij op de plank, dan ga ik eerst verder proberen met de losse romp die ik nog heb, daar zet ik dan een midden roer op.
Nu staat dus alles op 0, motor as staat vlak en midden en alles recht.
Best wat verstellingen, dus hoopvol naar het water, helaas........
Hij vaart wel weer iets beter, maar niet veel, nog steeds niet te controleren.
Hij blijft naar rechts trekken, heel verschillend met snelheid, acceleratie en gas stand.
Tijdens het verstellen van de motor kwam ik er ook achter dat de hele motor steun de eerder genoemde 1 of 2 graden naar links staat, die is er ooit iets schuin in gelijmd.
Nou vrees ik een beetje dat die mischien als roer werkt en roet in het eten gooit.
Helaas is dat niet simpel op te lossen.
Ik ga hem nog 1 kans geven, ik ga de motor een graad of ~2, ~3 naar rechts zetten.
Als het dan niet wil gaat hij op de plank, dan ga ik eerst verder proberen met de losse romp die ik nog heb, daar zet ik dan een midden roer op.
Laatst bewerkt: