Lesu Caterpillar 374 F en Scania R 620

bezig zelf een puinrek te maken van messing,de originele van magom laat niet veel fantasie zien dus dan zo maar eens proberen.
thumbnail_image3.jpg
thumbnail_image4.jpg

en aangezien mn zender al enige weken op zich laat wachten alvast een ander project voor erbij begonnen.
de kraan moet tenslotte toch op locatie gebracht kunnen worden.
niet alles zit vast geschroeft/gelijmd want aangezien er nog van alles aan veranderd word vond ik dat niet makkelijk.
zaterdag even bij wetronic opgehaalt en ook meteen verhoogd verkerk dak er bij.
nu andere topics lezen voor de inspiratie en tips
thumbnail_image2.jpg
thumbnail_image1.jpg
thumbnail_image0.jpg

btw hoe kan ik mn topic titel veranderen?

Zijn er wel nederlandse vertalingen voor Servonaut spullen? Dan zou je het met google moeten vinden toch?

Dank voor alle linkjes en ideeen,heb de Engelse versie inmiddels,iets beter maar drie dagen verder en heb de oliepomp en 1 servo aan de gang,de rest weigert voorals nog,maar we houden goeie moed

Zomaar alvast uit nieuwschierigheid een vraag.

Waneer ik verlichting wil op m’n scania dan is een mfc 03(?)geschikt.
Maar als ik besluit om helemaal los te gaan met lampjes,zijn deze daar dan ook allemaal op aan te sluiten of dien je dan uit te breiden?

Als je los wilt gaan dan adviseer ik Beier. MFC is maar beperkt uit te breiden en in het geheel niet te programmeren. Er zijn nog wel andere merken als Servonaut en Kraftwerk maar ook die hebben beperkte instelbaarheid.

Back