Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Onderdelen zijn er bij de servicedienst nog steeds, hoor! Niet alles meer, dus wat heb je nodig?harry grapperhaus zei:Zelf vind ik het jammer dat voor jaren geleden Robbe cq Futaba er mee zijn gestopt om liniear servo`s op de markt te leveren.
Heb zelf nog twee oude liniear servo`s maar daar zit te veel speling in ,en onderdelen zijn niet meer te krijgen.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCJG6&P=7harry grapperhaus zei:Dus als er iemand een adres vind waar nog nieuwe liniearservo`s te koop zijn,trek dan aan de Bel,ding dong.
Ik had het hele topic meegelezen en snap best waarom het voor duikboten nodig is.mdvn zei:@Commander Clumsy,
Helaas heeft hij nog steeds geen website of e-mail adres ......
Hij is dan ook in het lineare servo-tijdperk blijven steken Mr. Green
in mijn Walrusklasse die ik aan het bouwen ben komen ook lineaire servo's.
En ik ben niet in dat tijdperk blijven steken hoor.
Maar het is gewoon een veel betere oplossing voor in een duikboot waar weinig plaats is om alles te monteren.
In de Walrus komen 4 servo's rond de motor in een cirkel van 10 cm met de doorvoeringen van Norbert.
De stuurstangen verdwijnen met de lineair servo's mooi in een rechte lijn naar buiten.
Geen extra wrijving van stangen doordat ze recht zijn.
En ik gebruik "Oude" servo's van Robbe.
Zou ze best van Becker willen kopen maar dat wordt me nu een beetje duur.
Hein