LINN logging truck

Hallo Henk,

Wat lees ik nu, een sticker laten maken van de letters LINN ?
Smiley Dit meen je niet.jpg

Dit kan je niet maken, gewoon zelf maken.
Vroeger, ja vroeger waren er nog geen plakstickers.

De radiateur is weer een mooi stukje modelbouw vakwerk, Top.

Smiley  2 Dikke duimen - TOP  KLEIN.jpg

Niet gelijk van slag raken Pieter.....eerst een poging van eigen bodem. Want ja.... Die tekst in mijn hobbyruimte.... roept me ter verantwoording...... en nu jij ook nog...[emoji53]
20210729_093417.jpeg

Hallo Henk,

Dit ziet er weer netjes uit, zeker het zaagwerk van jou kleinzoon, top !

Smiley  2 Dikke duimen - TOP  KLEIN.jpg

Zijn de broers wel blij met deze truck ?
Ze kijken niet "echt" vrolijk.

Smiley verdrietig Klein.png

Betaal jij deze broers wel genoeg ?
Zijn ze in "vaste" dienst of............via een uitzendbureau ingehuurd.
Of ..................Z.Z.P. ers

Arjan jong geleerd oud gedaan. Zo blijft modelbouw ook voor de toekomst gewaarborgd.
Pieter de broers zijn de opdrachtgevers en die zijn niet helemaal tevreden met de resultaten duurt allemaal veel te lang. Maar ja wel start datum afgesproken. Maar geen eind datum.... [emoji58]dus broers moeten geduld hebben bij de firma Linn. Bij lombard worden orders sneller afgewerkt. Maar ze zitten aan mij vast met contract[emoji38]

Leuk dat je kleinzoon meehelpt. Mijn kleinzoon Jamie is nog wat jong (6) daarvoor en heeft nu ook niet echt interesse in de hobby

Op het voor paneel na zijn de wandjes en deurtjes bevestigd. Kijken of we het dakje van de week nog kunnen maken. Voordat het voorpaneel wordt vast gezet eerst interieur maken. Dat is achteraf wat moeilijk te bevestigen. Is geen spannend interieur daar horen niet allerlei toeters en bellen bij gewoon simpel Achter de bank komen de accu's en achter de rugleuning komt electroniche gedeelte, er komt aan de achterkant een luikje om achteraf daar bij te kunnen .
20210901_193901.jpeg
20210901_193852.jpeg
20210901_170724.jpeg
20210901_170956.jpeg

Laatst bewerkt:
Weer vrijdagmiddag, de broers komen hun wekelijks bezoek brengen. De Linn speciaal effe naar buiten gebracht voor foto..... Beetje slijmen, want nog slechts nieuws voor hen. Het elektronisch gedeelte kunnen we zaterdag niet ophalen. Zeg er maar niets over[emoji15]. Dakje is in vorm voor het dicht gemaakt wordt moet eerst de speaker er in verwerkt worden, lampjes binnen gekregen. Volgende week weer verder met Intrieur.
20210903_152106.jpeg
20210903_150453.jpeg
20210903_150406.jpeg

Laatst bewerkt:
Vandaag nog effe wat gerommeld. Bankje gemaakt, handels zij klaar, voetpandaal gemaakt. Nu nog stuurkolom vast maken en deurklink nog fabriceren. Dan raampjes en nog wat zwart verven. Hoop zaterdag cabine op het dak na klaar te krijgen. Kleur groen is nu nog wat fel maar moet nog verouderd worden. Nog proefritje gemaakt (effe motor rechtstreeks op accu aangesloten) was mooi op snelheid, geen verdere vertraging nodig.
20210908_191451.jpeg
20210908_191603.jpeg

Laatst bewerkt:
Weer de vrijdagmiddagborrel gehad met de broers[emoji481][emoji481][emoji481][emoji481].
De vorderingen door genomen, de lederen bekleding dat vinden ze erg comfortabel. De deurknoppen zitten er op, de raampjes nog mee bezig. Eerst glaslatjes maken van buiten zwart van binnen notenhout.
De motorkap kwam in een opwelling op. Had nog koperen vierkanten regenpijp van koper deze onderhanden genomen. Dit is het resultaat. Broers tevreden. Onder de laadruimte komt dichtekap waarin de servonaut motor van 12volt in komt. Volgende week weer verder.
20210910_155228.jpeg
20210910_155122.jpeg

Hallo Henk,

Dit ziet er heel mooi uit, ook de koperen motorkap, TOP !
Smiley  2 Dikke duimen - TOP.jpg
SMILEY KLAPPEN.gif

Familie uitbreiding ?, eerst 3 broers, nu 4 broers ??

Waar heb je deze leuke mannetjes gekocht ??
Ze zien er gaaf uit.

Alleen ik vind dat ze nog steeds niet vrolijk kijken.

Ook voor jou gaat het (Volvo) petje af, voor jouw bouwkunsten.
VOLVO PET.02.jpg

Back