Roel van Essen
Forum veteraan
+ 1, mp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem van de opgebolde Lipo is door tussenkomst van een advocaat opgelost, ik ben schadeloos gesteld rij inmiddels weer vrolijk met de Monstertruck met nieuwe lipo rond, wel van een ander merken geleverd door HobbyKing http://www.hobbyking.com/hobbyking/...S_40_80C_Lipo_Pack_TRA2843_EU_Warehouse_.html 2 voor de prijs van een
De winkelier vertelde de advocaat dat hij in de meeste gevallen de lipo vervangt, mits hij de reden van het defect kent, nu moet je wel bijna helderziend zijn om dit achteraf nog te kunnen vaststellen:rolling:
Hier een aantal redenen waarom je kan fluiten naar garantie volgens de winkelier
De Lipo accu's kunnen niet tegen:
1 hoge temperatuur
2 Langdurig in de zon of warme ruimte liggen.
3 Te lang door gereden waardoor de accu extreem leeg word gereden
4 Verkeert laden. (Alle gebruikers zeggen altijd dat dat zeker niet gebeurd is...)
5 Accu aan de laden aangesloten laten zonder dat de lader aanstaat.
6 Niet gelden met een ballans kabel.
7 Te snel geladen. (Veel voorkomend probleem)
8 Laden terwijl de accu nog warm of heet is.
9 Overbelast. Niet de juiste accu bij een andere auto gebruikt.
10 Vorst.. Maar dat kunnen we uitsluiten deze winter.
Het probleem van de opgebolde Lipo is door tussenkomst van een advocaat opgelost, ik ben schadeloos gesteld rij inmiddels weer vrolijk met de Monstertruck met nieuwe lipo rond, wel van een ander merken geleverd door HobbyKing http://www.hobbyking.com/hobbyking/...S_40_80C_Lipo_Pack_TRA2843_EU_Warehouse_.html 2 voor de prijs van een
De winkelier vertelde de advocaat dat hij in de meeste gevallen de lipo vervangt, mits hij de reden van het defect kent, nu moet je wel bijna helderziend zijn om dit achteraf nog te kunnen vaststellen:rolling:
Hier een aantal redenen waarom je kan fluiten naar garantie volgens de winkelier
De Lipo accu's kunnen niet tegen:
1 hoge temperatuur
2 Langdurig in de zon of warme ruimte liggen.
3 Te lang door gereden waardoor de accu extreem leeg word gereden
4 Verkeert laden. (Alle gebruikers zeggen altijd dat dat zeker niet gebeurd is...)
5 Accu aan de laden aangesloten laten zonder dat de lader aanstaat.
6 Niet gelden met een ballans kabel.
7 Te snel geladen. (Veel voorkomend probleem)
8 Laden terwijl de accu nog warm of heet is.
9 Overbelast. Niet de juiste accu bij een andere auto gebruikt.
10 Vorst.. Maar dat kunnen we uitsluiten deze winter.
Dit melde ik aan de advocaat:
Goede morgen Dhr. M. ......
Ik kan de accu niet vergoeden. Deze is niet op de juiste manier gebruikt en is daardoor kapot gegaan.
Voor eventuele garantie zou U mij de accu moeten toesturen zodat de fabrikant kan beoordelen of deze voor vergoeding in aanmerking komt.
Met Vriendelijke Groet / Kind Regards,
Rob Coenraad
Goed plan gewoon sluiten. Niemand word hier beter van...
Afz Rob