Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En die spanning meet je op de stekker van de balance kabel.
trucje kan zijn de lipo een 2-3 minuten zonder balancer op de Ni-Mh stand op te laden. Dan zullen de te legen cel(len) weer boven de minimale spanning komen, en kan je weer verder laden aan de balancer. Hou de accu dan tijdens het laden wel goed in de gaten, want helemaal goed is het niet
Tja, vraag me af , had de verkoer ook mischien een beetje meer service kunnen verlenenen ????
Wist hij dat je lipo ging rijden ? Heb je de hele zwik daar gekocht, dus wagen lader , en lipo ?
Of heb je hem ergens anders gekocht en ben je naar de shop geweest voor de vragen,e n dus antwoorden, want dan veranderd er nogal wat![]()
Ik heb alles bij dezelfde winkel gekocht, das ook de winkel die vandaag mn regelaar heeft afgesteld. Hij had eig beter int begin die regelaar goed kunnen zetten of iig mij moeten zeggen hoe of wat maarja alles is opgelost.Tja, vraag me af , had de verkoer ook mischien een beetje meer service kunnen verlenenen ????
Wist hij dat je lipo ging rijden ? Heb je de hele zwik daar gekocht, dus wagen lader , en lipo ?
Of heb je hem ergens anders gekocht en ben je naar de shop geweest voor de vragen,e n dus antwoorden, want dan veranderd er nogal wat![]()
Tnx weer wat bijgeleerdLipo nooit in de auto laten zitetn tijdens opslag. Dan zullen de lipo's ook ontladen