Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat gebeurt er als er 200A aan mijn ESC zit?
Dan gaat hij stuk.ik vroeg het me af omdat de burst 190A is, en ik wou weten wat er gebuerd als je er overheen gaat.
ok, ik heb in het mandje:
2x lipo 5000mAh 20C1P
1x Imax B6 pro lader-ontlader met voeding
1x laad zak
dit is toch alles om te laden?
nog wat nodig om te rijden?
weet echt niemand het antwoord?
ik vroeg het me af omdat de burst 190A is, en ik wou weten wat er gebuerd als je er overheen gaat.
ik wil hier op terug komen.
de volgende reactie was ''dan gaat hij stuk'', maar een lipo levert toch enkel wat de esc vraagt?
dus als ik een 5000mAh 30c continue/40burst neem dan kan de lipo toch nooit 200A geven. dus ook niet stuk gaan?
bedoel je wat de ESC MAX vraagt?Die 190A is wat hij MAX ...sec kan hebben
Om even met dit voorbeeld door te gaan, die regelaar kan continu dus 35A stroom verdragen. Gedurende iets van 30 seconden kan hij dan bijvoorbeeld nog 45A verwerken maar als het oploopt naar 60A is die tijd al terug gegaan naar minder dan 3 seconden.Kijk niet teveel naar die 190A, want volgens mij is ie al veel eerder stuk.
35A continu en dan 190A piek....
.......................
Die 190A is wat hij MAX ...sec kan hebben. maar b.v 30sec 45A
kan ook zijn dood zijn.
het komt er op een dat de accu geen stroom geeft maar de ESC het vraagt, dus je kan nooit meer krijgen uit de accu als de ESC kan vragen. Al zou de accu dus 10000A kunnen leveren zal hij toch maar 35A leveren want dat is wat je ESC vraagt