Lockheed u2-r/tr-1

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Ja Berto ditmaal wil ik alles goed overdenken en doorgronden voordat ik tot een aanschaf overga.

De eerste print is al bezig echt geweldig.

foto.JPG

De eerste is binnen ziet er goed uit.
Het ontwerp.
neuzenP59.jpg

En het eindresultaat.
IMG_2291.JPG

Wordt vervolgd.

Moest ik meer kennen van 3D tekenen, dan kocht ik me ook zo'n 3D printer. Maar zou jammer zijn als je het hebt en er niks mee kan maken :-(

Laatst bewerkt door een moderator:
He die Davy das lang geleden, ja ik doe dit niet zelf dit wordt gedaan door een clubmaat.

Dat is idd lang geleden. Ik kwam al een hele tijd niet meer op MBF. Nu met de iPad werkt dat goed met een app.

De lijnen bepaald aan de hand van een plastiek model.
Daarna door de printer uitgeprint

U2 70.JPG

U2 71.JPG

Hierna in de primer voor kunststof, en daarna een laag spuitplamuur.

IMG_2317.JPG

Nu wachten dat het uitgehard is

Is zo langzamerhand wel uitgehard ik heb helaas geen zin meer.
Voorjaarsdipje???.

He melvin vandaag op Deelen de p59 geprobeerd helaas wilde niet starten na een aantal keren geprobeerd te hebben de boel maar afgebroken
Het was barstens koud ,bij thuiskomst de boel gesloopt bleek de stekker van temperatuur censor er uit te liggen dus al dat trekken aan de bedrading is niet goed ik ga de hele boel maar eens opnieuw ordenen dus de ecu plaatsen zodat die goed in het zicht komt te zitten.
Maar goed het probleem toch gevonden (weer wat geleerd) het paneel werkt fantasctica. Is toch wel ideaal
Gr
Dick

Al met al toch een nuttig dagje, maar altijd jammer als je denkt te gaan vliegen en HIjdoettutnie.

Maar tof dat je scherm goed werkt!

Zie je snel weer op Deelen (als t wat minder koud is [emoji12])

Melvin ik heb hem van de schap gehaald even kijken of alles nog werkt

IMG_2358.JPG

Wat te doen.
Neus detail aan brengen.
Inlaten veranderen deze zijn niet schaal te noemen

U2 62.jpg

Zo moet het zijn.

Dus wel wat te doen.

IMG_2359.JPG

IMG_2360.JPG

Er blijken nu dus 3 verschillende neus secties op te kunnen, dat word weer zoeken.

U2 66.jpg

En zo heb je toch weer lekker wat te doen! Wat een rothobby he! Je blijft bezig! ;-)

Zeg dat wel, in ieder geval hebben de muizen de lipo,s niet opgevreten ze zaten nog bomvol alvast de turbine laten rond tollen.
Met de gsu.

Ik heb het modelletje erbij gepakt (plastiek) 1:48 daarop staan detail,s genoeg.

IMG_2387.JPG

Back