Ik weet hetVolgens mij had jij trouwens een rotte swash op je 700, want degene op mijne zijn echt spelingsloos hoor...

Om nu zomaar nog een nieuwe swash te bestellen voor het geluk gaat mij net een beetje te ver

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet hetVolgens mij had jij trouwens een rotte swash op je 700, want degene op mijne zijn echt spelingsloos hoor...
Ik weet hetBij Align moet je een beetje geluk hebben met je spullen. De eerst was echt een drama. Daarna bij een rc-winkel 2 andere bekeken en de minst slechte meegenomen. Ik heb er dus inmiddels 3 met speling in mijn handen gehad en de minst beroerde zit nu op de 700.
Om nu zomaar nog een nieuwe swash te bestellen voor het geluk gaat mij net een beetje te verMaar ik kom vast nog wel een keer in Doetinchem en dan kan ik nog een bezoekje aan Remco brengen
![]()
dan ga je nog heel erg hard....
ik heb meer dan een jaar in de hooverfase gezeten, en begin nu pas (4 jaar verder..) met inverted spul
Nu zal ik vast geen gemiddelde zijn, maar in 9 maanden al dat soort dingen is niet slecht
aligns moet je wel eens een beetje geluk hebben met de batch. maar als ze werken, werken ze erg goed.
persoonlijk ga ik de volgende verversingsronde eens kijken voor wat anders, maar alleen als deze set versleten is...
Ik kan niet meer zeggen dan mcpx!!!
De heli om dingen te leren!!!
Oke het is geen kei in de wind. en nee een tictoc leer je er niet mee natuurlijk, maar alle orientatie's rechtop als inverted leer je wel!![]()
@Anko: , ook ik zoek wat voor mijn training-crash-TRex450
heb die futaba 42 nog iets op, maar ik denk die is nu overleden
bedankt, Uwe
@anko:
wat zijn nou servo's waar je een beetje van op aan kunt?
align heb ik ondertussen een beetje teveel trial and error mee gehad, een volgend setje komt er niet op iig.
op de 450 heli's ben ik er al vanaf gestapt
maar voor de 600, welke zijn een beetje te vertrouwen en blijven na lange tijd netjes werken?
= ds610![]()
enigste wat ik een beetje mis, is of savox nu kwalitatief boven align in de markt wordt gezet, of eronder?
het is een onderverdeling van de grote align paraplu, maar welke kant op..
Hey René, heb je de servo al binnen? Ben erg benieuwd naar het resultaat.