Volgens mij is dat een fat shark rcv922, geen teleporter. Ik heb nog nooit van een limited edition gehoord :/
Waarschijnlijk heb je overigens iets gekocht dat op backorder was en waarschijnlijk met de langzaamste shipping optie. Kan ook best zijn dat de post de boel verprutst heeft, heb ik ook wel eens gehad. Duurde meer dan twee maanden, was ook nog eens een express verzending. Heb nog nooit gehad dat er iets van HK niet over kwam, na ergens rond de 150-200 (?) bestellingen. Ach, ben de tel kwijt.
Als je het hier in Nederland wilt kopen, mag van mij, maar qua garantie maakt het niets uit, je betaalt alleen twee keer zo veel.
22 euro verzending overigens? Probeer je het via express mail te bestellen ofzo?
Wat 600mW betreft, tja, kun je best kopen, maar ga je niet echt nodig hebben denk ik. Then again, je zult er ook nog niet echt last van hebben. Zolang je maar bij die dingen van 1.5 of 2W weg blijft, dat doet meer kwaad dan goed. Overigens is 5.8GHz sowieso geen long range frequentie. Het kan wel, maar de free space loss en penetratie zijn dusdanig slecht dat 2.4 of zelfs 1.2 een veel betere keuze zouden zijn. Maar maakt het ook weer complexer, dus 5.8 is om te beginnen zeker geen slechte keus. Ik raad je echter wel aan om tegen die tijd naar iets anders te kijken dan een ingebouwde ontvanger uit een RCV922, maar daar zul je tegen die tijd zelf wel achter komen
Overigens, als je toch dingen gaat kopen, koop dan een setje CP antenne's. Op 5.8 zijn die wel erg handig vanwege de grote hoeveelheid multipathing waar je op 5.8 last van krijgt. CP antenne's lossen dat voor een groot deel op.
Als je nu een 25mW of een 250mW antenne koopt dan gaat die over een paar jaar overigens nog steeds nuttig zijn. Misschien niet op een vliegtuig, maar mijn oude 250mW zender zit nu op m'n grondstation als relay tx. Als je serieus met fpv verder gaat dan stap je daar voor long range vliegen toch wel op over, dus dan is dat alleen maar mooi meegenomen. 600mW is daarvoor echter een beetje overkill, ga je meer last van krijgen dan profijt. Maargoed, een 25mW of 250mW zender kun je tegen die tijd ook nog wel weer los kopen, dus dat maakt niet zo veel uit